• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

God morgon
    Igår var vi på studentuppvaktning. Mysigt i solen hos vacker och klok ung dam. O lycklig naturligtvis.

Penicillinet har gjort verkan. Utslagen ser för jäkliga ut men har torkat ut ordentligt bara på en dag så infektionen har gått tillbaka rejält.

Idag blev det frukost på kajkanten med maken. Medhavda mackor o cappucino i morgonsolen. Inte så dumt alls

Hörde förresten att helgen som kommer är en av årets lyckligaste. Sol, extra ledig dag och skatteåterbäring... (sen hade de en parameter till.. fotboll.. men den hoppar jag raskt över *s*)

idag jobbar jag till 12 sen skall jag på liten outing med mamsen. Lunch vid Nääs o ev lite loppisjakt men vet inte om det finns någon bra i närheten

• Ab fab

jag har verkligen pinkat in revir som fotbollshatar-Abbe *s*

• Ab fab

grattis nibla till vinsten.

se till att få en lugn helg med fötterna högt. Klart du skall köpa bling bling. Over do it! Stoooora stenar tror jag du behöver

• Ab fab

grattis nibla till vinsten.

se till att få en lugn helg med fötterna högt. Klart du skall köpa bling bling. Over do it! Stoooora stenar tror jag du behöver

• Ab fab

tjohooo...... jag har ju ingen arbetslust!!! Var är ni *lyfter på bort pärmar o datorer*

• Ab fab

försöker skriva en presentation men det är inget flyt idag har åtminstone producerat ett mejl till Hongkong. det är väl allt jag gjort.

• Ab fab

du är ju i min nivå Nibla Även om jag inte kollat babyhörnan...

• Ab fab

helgen blir lugn o skön
    -slappa hemma ikväll
    -golf o grillkväll fredag
    -frukost med vänner o tur till havet lördag
    -städa o födelsedagsmiddag för teenagarna på söndag

Åhhh minigolf... me likie

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....