• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Åh va synd om du inte kommer Nibla.

• Ab fab

tjingeling snygging.
    pausar mitt långa möte med lite avkoppling.

är det någon av er som är bra på att sy?

• Ab fab

hmmm jag med tyvärr. synd att du inte kunde rädda mig

• Ab fab

jag tror vi har förutsättningar för att överleva

nibla- ta hand om dig o bli firade ordentligt. tror att jag snart skall cykla över till dig o kolla köket

• Ab fab

va bra att du fått en diagnos. det är tur att man ställer sina egna diagnoser- det brukar gå snabbare

• Ab fab

Mornings
    trött idag, sömnig. Ville helst ligga kvar o kura, inte alls gå upp.

Frågar soom Tezz- Luínum vad gör de nu? Amputation

hade en slö kväll igår. Tränade o sen gick jag hem. Slappade runt o tittade på morden i Midsommer.

• Ab fab

men det finns en till. ljushåig 50 års åldern. men vad har han spelat..???Jag ser mig honom som någon som jobbar på UD. Tv film om Raoul Wallenberg kanske? Linum brukar vara grym på sådant

• Ab fab

pysselcafé- trevlig idé men jag det känns som dålig lönsamhet om man driver det. Det finns lite för många pysselställen istan. Pratade med hon som driver porslinsmålningsstället som jag var på i våras- himla kul men det krävs att man har en man som kan försörja en

• Ab fab

jag tror att man ligger på överetableringsgränsen och tror att lån från bank blir svåra att få. Café är nog en av de brancher som ger lägst lönsamhet tror jag. En möjlighet är ju att göra det som Eko/rättvisemärkt- där finns det en brist i utbudet. Både på pyssel och caféer.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....