• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

oj.. hur kommer det att påverka er som konsulter?

• Ab fab

ja det är tufft. inte oväntat med tanke på resultatet men tufft i alla fall. Men du kommer att klara dig. Du är ju ung framåt o begåvad. Om inte annat får du väl bli hårdrocksgroupie på heltid

Shoppade på lunch. Var på skade o partiförsäljningen här vid jobbet. Lancome-parfym for 300 kr (istället för 620) Miracle. En korg till trädgården o en snusnäsduk för tillsammans 20 kr. Kände mig fyndig

• Ab fab

god morgon
    ajajajaj min mage gillade alldeles för mycket kakorna o jag fick ont i magen

tack för igår. Himla trevligt att träffa er alla igen. Carma o Nibla- ni var saknade.Frujj- tack för skjussen. Hann tåget perfekt.

Carma- skönt att du mår bättre. Är det bara en vecka kvar nu????

vi hade vadslagning igår. Om när bullarna är färdigbakade. linum har listan.

idag blir det träna efter jobbet

• Ab fab

Nästa fredag är det är det premiär på misukquizen på casionot. Såg det i GP idag. Kommer inte ihåg temat men det kanske vore något?

• Ab fab

O du är ju grym på det. jag går gärna.

• Ab fab

då var jag inte ensam om överdoseringen R blev glad för lådan. Jag promenerade runt i trädgården o dödade sniglar ett tag. En liten stund i ensamhet för att rapa av sig *s*

• Ab fab

men hallå.. jag har inte fattat att jag inte är 30 längre... o det var rätt längesedan Det handlar om mental ålder inte fysisk

• Ab fab

Limu- skickade receptet vidare o hon undrade om det varnågon speciell storlek på KÄCK:en

• Ab fab

aha.. det visst jag inte ens vem det var

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....