Fikasugna GbgFruar träffas igen....
oj.. hur kommer det att påverka er som konsulter?
oj.. hur kommer det att påverka er som konsulter?
ja det är tufft. inte oväntat med tanke på resultatet men tufft i alla fall. Men du kommer att klara dig. Du är ju ung framåt o begåvad. Om inte annat får du väl bli hårdrocksgroupie på heltid
Shoppade på lunch. Var på skade o partiförsäljningen här vid jobbet. Lancome-parfym for 300 kr (istället för 620) Miracle. En korg till trädgården o en snusnäsduk för tillsammans 20 kr. Kände mig fyndig
god morgon
ajajajaj min mage gillade alldeles för mycket kakorna o jag fick ont i magen
tack för igår. Himla trevligt att träffa er alla igen. Carma o Nibla- ni var saknade.Frujj- tack för skjussen. Hann tåget perfekt.
Carma- skönt att du mår bättre. Är det bara en vecka kvar nu????
vi hade vadslagning igår. Om när bullarna är färdigbakade. linum har listan.
idag blir det träna efter jobbet
Nästa fredag är det är det premiär på misukquizen på casionot. Såg det i GP idag. Kommer inte ihåg temat men det kanske vore något?
O du är ju grym på det. jag går gärna.
då var jag inte ensam om överdoseringen R blev glad för lådan. Jag promenerade runt i trädgården o dödade sniglar ett tag. En liten stund i ensamhet för att rapa av sig *s*
men hallå.. jag har inte fattat att jag inte är 30 längre... o det var rätt längesedan Det handlar om mental ålder inte fysisk
Limu- skickade receptet vidare o hon undrade om det varnågon speciell storlek på KÄCK:en
aha.. det visst jag inte ens vem det var
men Tezz- ingen bild på min galna min