Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihopa! Här har det hänt en del när man varit borta

Insåg idag att jag inte har fixat blommor, smink, musik till festen, vin & sprit, festprogram, bordsplacering mm och sedan hade jag tänkt knåpa ihop ett tal till min m2b också....Samt bestämma med vigselförrättaren om hur vi ska lägga upp vigseln (vilket vi har väldigt vaga uppfattningar om i nuläget). Allt inom 2 1/2 mån. Sedan ska man ha tid till en massa annat förutom jobbet på fritiden också.... Hmm, det kommer bli två intressanta månader

Behöver nog lite extra brudfika att lugna ner mig lite på... Jag som trodde allt lugnt.... Hah ha

• labbråttan83

Jag är också nyfiken

Embo81 skrev 2008-03-30 21:27:59 följande:
    Anne!Vi ska köpa våra ringar på Chrissis, de gjorde även vår förlovningsringar. Vad är det för ring du har spanat in? *nyfiken!*
  • labbråttan83

1:an!

ingenjörsbruden skrev 2008-04-01 11:42:24 följande:
    Smakråd!!! Please!! Har tänkt ha en tiara m pärlor (långt bak invid håruppfästningen)!Men vilken av de tre som jag har i bildgalleriet tycker ni är snyggast??
  • labbråttan83

Jaaaaaa, middag och vin låter kanon! Eftersom jag inte ska ha någon möhippa så hade det kännts kul med en "light" variant Men funkar det med allas dieter??

• labbråttan83

1. Jag har ingen tärna som ordnar någon
    2. Vår toastmadame kommer inte ordna någon, har hon sagt i alla fall fast man vet ju aldrig med henne...

Fröken Planera skrev 2008-04-05 17:43:50 följande:

Labbråttan, hur vet du att du inte ska ha nån möhippa???
  • labbråttan83

Mmm, lediga lördagar... Då ska vi se, andra halvan av maj... Den 31/5 ska väl gå bra, två veckor innan bröllopet hi hi

• labbråttan83

17/5 går bra för mig med!

• labbråttan83

Vi kommer undan väldigt billigt, 0 kr för att anlita min m2bs syster som är hobbyfotograf.... )
    Hon har tom haft konstutställningar med foto/målningar så ibland har man riktig tur. Hi hi

• labbråttan83

Hej!
    Jag har precis bokat möte till festlokalen då vi ska gå igenom och bestämma allt! Känns verklien som det är mer på riktigt nu, som Fysio skrev!

Har även beställt en cake topper igår, väldigt söt:
    www.kakburken.se/product_info.php

Det var lite klurigt att hitta någon utan slöja och låååång klänning som jag ju inte ska ha... inte för att det ser ut som mig i alla fall ha ha

• labbråttan83

Middag blir svårt att ha hemma hos mig eftersom vi bor i en liten tvåa...

Recept har jag i massor så jag ska försöka tänka till ordentligt... Vad kul att så många kunde till slut!

Nu tänker jag bara på efterrätter som är goda och lätta att göra till många och blev väldigt sugen på vitchoklad pannakotta med hallonröra till...Mmmmmm...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4