Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Vilket annat forum skulle du skrivit i *mycket nyfiken*? Det låter som ett roligt sådant ha ha ha

Vi får väl räkna upp vad som behövs köpas till hippan och sedan dela upp det mellan oss. Vem har recepten?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:03:40 följande:

Åh shit jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n
  • labbråttan83

Själv kan jag fika på kvällen nästa vecka onsdag och torsdag. Förslag på tider:

Onsdag kl 18:30
    Torsdag kl 18:00

Vad sägs?

• labbråttan83

Ååh, jag har precis struttat runt i lägenheten iklädd min klänning tillsammans med mina smycken och skor!!! Iiiiih känns det i magen

Jag har faktiskt inte tagit av mina skor än, vill ha dem jämt ha ha. Kanske inte så vidare bekvämt med tanke på de spetsiga tårna som ni kan se i galleriet... och klacken...

• labbråttan83

Hej hej! Jag kommer också, kan vara i stan vid 18!
    Jag tycker förslaget om att första äta på gräddhyllan och sedan gå till stortorget var en bra idé, så missar vi inte någon som inte har läst tråden idag. Dessutom föredrar jag maten på gräddhyllan...

Vi ses ikväll tjejer!

• labbråttan83

Oroa dig inte, vi känner igen dig ...från din presentationsbild alltså

Flamora skrev 2008-05-07 07:47:14 följande:
    Jag kommer! Kommer in med tåget kl 17.40, så jag är ju där till 17.45. Träffas vi utanför? Känner jag igen er? Ni andra har väl träffats förr?
  • labbråttan83

Vi kommer köra på en egen totalt okoregraferad dans ha ha ha. Min fästman är ingen dansprisse direkt...

Grattis Matchesslady!!! Ni verkar ha haft en underbar dag!

Fröken Planera skrev 2008-05-11 17:08:50 följande:

Vad kul, Flamora!!! Jag funderar på om man ska ha bröllopsskorna på sig, vad tror du??? Är det fler brudpar som är sugna på att valsa runt med oss den 31/5??
  • labbråttan83

Samma här!

Flamora skrev 2008-05-12 12:29:00 följande:
    Jag behöver en adress till lördag. Vet inte var vi ska vara mer än att det är i centrum
  • labbråttan83

På millans är det standard att de syr fast små band på insidan av klänningen där man sedan trär behån igenom så att den inte kan glida ner. Man ska ju kunna andas på sin bröllopsdag

Embo81 skrev 2008-05-12 15:21:39 följande:
    Idag har jag varit och hämtat min klänning!!!! Så nu har jag knallat runt här hemma med allt på, skor, slöja, klänning och örhängen! De har sytt in min klänningen, men jag tror de skulle behövt sy in den lite lite lite till, de glider ner 2-3 cm så att kanten på bh´n (för 600 spänn ..grrrrr) syns under armarna och lite på ryggen. Tror ni man kan sy fast bh´n i klänningen så att bh´n håller klänningen på plats? Problemet om man syr in klänningen mer är att det knappt går att andas...hehhe och det är ju bra om det fungerer, vill ju inte svimma framme vid prästen. Har visserligen inte knäppt översta galjen, ni vet ett knäppe som är lite som en krok ovanför blixtlåsen, (når liksom inte och knäppa den själv) men kan det ha betydelse?
  • labbråttan83

Embo:
    Jag har inget band själv eftersom min klänning inte är axelbandslös men min kompis gifte sig förra sommaren med en axelbandslös klänning. Det fanns ett band om vardera sida om knäppet och går säkert att fixa själv! Annars kan du säkert lämna in på en annan butik än där du köpt klänningen och få det fixat. Det kostade inte mycket för min kompis i alla fall vad jag kommer ihåg.

Embo81 skrev 2008-05-12 16:34:21 följande:
    Ja, har hört att de brukar göra den. Frågade de i malmö när jag var o kollade på klänningen första gången, men de gjorde inte så. Sen glömde jag säga till om det när jag sydde in klänningen. Har du gjort det på din? Kan kan väl inte vara så svårt att fixa till det själv...?!? Hade väl 4a i syslöja...hahah.. Precis brevid blixlåset finns det ett tunt sidenband som "bara är där" helt utan funktion, kanske tänkt att de ska kunna användas till att göras om och hålla fast bh´n?!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4