Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

låter bra, tror ni vi behöver boka biljetter? Eller om vi går dit innan och köper biljetter? Innan maten alltså!

Flamora skrev 2008-05-26 07:43:58 följande:
    Då kan vi väl ta den sena bion, är väl vid 21.. De som har möjlighet kan kanske träffas tidigare och äta något?
  • Embo81

Men om anja inte är så intresserad av bion så tycker jag att vi kollar bia först och sen äter, är ju sådär att sitta på bian efter man druckit vin...iaf tycker kanske de andra det som e o kolla film.

Hedebris: Skitbra! Ska påminna M

Anne: Rapport, tack!

Gabby: Bra val att hitta scoutkompis!

Fysio: Har kollat skolkatalogen nu

Anja: Hur går det med träningen? Tror minsann att det blir sallad och vatten för din del på tordag.. *fniss*

Idag fick vi klartecken från skatteverkat att vi får ta det namn som vi ville -tjohoo! Kan tyvärr inte skriva det här, eftersom en del nära och kära verkar snoka omkrikng här :)

• Embo81

Japp, i know, men jag skrev ju ett inlägg precis innan där jag sa något annat...innan jag liksom läst vad ni skrivit under dagen :) Lite yr idag...

Var ska vi käka tycker du?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-26 15:50:08 följande:

Embo81hehe det var ju det jag skrev där uppe att jag tyckte ni kunde se den tidiga bian och så möter jag er efteråt så kan vi äta och dricka lite då så slipper jag stressa ifrån Emils brännbollspicknick oxå
  • Embo81

Hahha, vilken trevlig möhippa! Den där videon hade varit intressant att se hahha! Visste du att de skulle komma och hämta dig eller blev du helt paff?

Jag har käkat flera gånger på La italia och maten har varit ok, men inte mer. Hur blir det nu då? Bio först och sen mat?

Anja, 0908 är mitt tåg inne imorgon!

• Embo81

En jättefin sko Gabby! Ganska lik den jag o Anja ska ha! Hoppas att din sko är lika skön som våra. Klart att ett par skor mer eller mindra abolut inte spelar någon roll! Rätt beslut att köpa dem!

• Embo81

Haha, jäkla tjatande om att skon är lik några andras hahah

• Embo81

Helt klart vespa. vi var på italia med jobbet och det var sjukt dåligt, fel rätter, kall mat, en del fick inte mat osv Det enda dåliga med vespa är att man måste boka bord kl 17, 19 eller 21. Fast 21 blir kanske rätt bra ändå?! Sen finns det ju en tapasbar med som ligger vid mårtenstorget -jättebra! Sen har vi ju alla uteserveringarna herkules, &bar... hmmm

• Embo81

ÅÅåå, shit Anne! Men du måste ju kunna plocka upp det från papperkorgen och återskapa precis som labbråttan skrev..

• Embo81

24ct? Trodde standard var 18 ct?!

labbråttan83 skrev 2008-05-27 08:48:52 följande:
    Sedan har jag insett att jag är lite knäpp... Varför? Jo nu tänker jag lämna tillbaka min nya ring. Efter det första lyckoruset (har ju väntat i 3 veckor på ringen) så tittar man närmare så är ringen bredare/planare än vigselringen och guldet i min ring var MYCKET rödare än i min fästmans. Nu är dem inte alls lika vilket liksom var själva poängen... Hans guld var antagligen 24 ct medans min är 18 ct. Så nu ska jag ha bara göra om min plana ring som är helt i titan till en svagt kupad istället utan något guld. Billigare och snyggare (förhoppningsvis). Puh.
  • Embo81

Duktiga jag har precis bränt vid kvällsmaten eftersom jag satt här vid bt och glömde helt bort att jag hade mat på spisen... jaha, nu blev det en smörgås istället

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4