Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Tror det var labbråtta, flamora, fröken planera, embo81, ingenjörsbruden, anja skulle komma senare. Fler? Anne? Hedebris? Snotcrown? Säkert har jag glömt någon, bara förvirring från min sida och inget annat!

Fröken Planera skrev 2008-05-27 17:12:34 följande:

Vilka är det som ska med på bion och middagen nästa torsdag??
  • Embo81

Tack tack!
    Fröken Planera skrev 2008-05-27 17:30:33 följande:

Embo, jag snokade lite i ditt galleri. Vilka supersnygga öronhängen ni ska ha!!!Nä, nu ska jag köra och köpa lite mat.Vi ses sen!
  • Embo81

Den kan du säkert sälja på köp/sälj. Vad ska du själv ha nu då? Har du köpt en till? Det skulle iaf aldrig jag göra

• Embo81

så länge du inte har dubbla män vid vigslen så har vi alla överseende med dig!

Har det ordnat sig med barnvakt?

• Embo81

Ringde skatteverket igår för att höra hur det går med våra efternmansändringar. Den av oss som ska ta sin mammas flicknamn måste ändra det innan vigslen, så får den andra ta namnet vid vigslen precis som vanliga byte. Jodå, det var ändrat, men de hade vi inte fått veta för att vi inte har ändrat namnet på postlådan. Dvs de skickar ut brev med det nya namnet för att informera om att namnbytet gått igenom, men eftersom man inte vet att namnbytet gått igenom så står det ju det gamla efternamnet på postlådan, så brevet kommer ju inte fram. Fattar inte hur de tänker?! HUr ska jag vet att jag ska ändra namn på postlådan innan jag fått veta att namnet gått igenom, hade det inte varit bättre att de skickat info om namnbytet till den gamla namnet? Herregud, svenska skatteverket har nog glömt att koppla på hjärnan... Nu sitter det iaf en rykande färsk lapp på postlådan med nya efternamnet

• Embo81

Eftersom en del nära och kära verkar vara här och snoka runt kan jag tyvärr inte skriva det här! Tänkte vänta med att berätta det tills bröllopet.

• Embo81

Han har inte kommit hem ännu, så han är nog ute och sätter sprätt på pengarna Mmmmmm, visst e är snygg!

Roligt att du oxå kommer på bion! Vi får väl bestämma lite senare om och vem som ska fixa med biljetter osv.

• Embo81

Vad roligt att du också kommer med på bion Anne, då får du berätta mer om din möhippa.

Lite avis är jag allt att ni ska gifta er så snart, jag har nästan tre månader kvar.. Tänkte att jag skulle hämta min klänning imorgon, hoppas ni att det har blivit rätt med skräddaren denna gången! Han hade ju sytt in på tok för lite förra gången, så jag tappade ju nästan klänningen!

• Embo81

Då får det bli många frukostar på espresso house med ljust bröd och tre pålägg på smögåsen + choklad med grädd och marshmallows!

• Embo81

usch nej, det är bara taskigt att stitta och kränga framför någon som ska hålla igen. Ska du jobba idag?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 10:12:16 följande:

Exakt... så kan jag titta på. Stärker karaktären (NOT)
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4