Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Japp, så får man ju se sådär förvånad ut och undra vad f-n det är för knepigt ex som skickat det.. hihi...

• Embo81

har du microsoft office publisher? Jag har börjat på mitt vigselprogram där och kan skicka det om du vill ha och kolla på, dvs om det går att skicka ett så stort mail, kan ta det på msn annars...

• Embo81

Gabbi, har skicakt den till din mail, kolla om du kan öppna.. haha

• Embo81

Vad roligt att de blev så himla bra! Väntar med spänning på detaljerad redogörelse för hela dagen! Ha det så skönt på Österlen!

Fysio skrev 2008-06-16 11:05:07 följande:
    AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jag är SÅÅÅÅ avundsjuk på er som har er stora dag framför er!!! Det var så galet kul!!!! Helt underbart och altt var bara så perfekt!!!! Helt rusig (och bakfull) fortfarande Men shit vad skoj det var!!! Vädret var strålande och alla var så fina!!! Jag skulle kunna skriva huuuur mycket som helst här nu men vi ska ta och packa in oss i bilen och åka ner till Österlen och slappa några dagar! sköt om Er! Kram Elin
  • Embo81

Åh nej Gabbi! Du kom på mig! I själva verket har jag betalt Anette för att hon ska säga att hon sett vårt vigselprogram

Du måste ha Microsoft office publisher för att kunna öppna tror jag...är inte så high på det, M som fixar med allt vad datorer heter här hemma.

Fröken Planera skrev 2008-06-16 11:18:31 följande:

Kunde inte du hellar se det???? Och jag som trodde att det bara är jag som inte kan..Då måste jag ju dra slutsatsen att Embo bara retas,. Hom har säkert inget färdig program, egentligen.Anja, jag funderar på att hoppa över mötet i Köpenhamn idag. I så fall följer jag gärna med dig ut på poeerwalk idag! Hör av mig sen.Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 11:15:39 följande:
  • Embo81

Om det är någon mer som ska ha godisbuffe så har jag hittat en affär på 2500m2 som säljer godis i storpack, 1-1,5 kg boxar. De har ALLT, plockgodis, choklad, klubbor, chips, nötter, dippa, dryck mm mm Godiset kostar 29 kr/kr + moms. Man får köpa en hel låda, går alltså inte att ta ngt hg av varje.

• Embo81

Labbråttan: Vilken fantastisk dag ni hade! Tänk att nu är du fru! Ser fram emot att se foto på dig/er och RINGEN!

Anja: Tycker att du var jättefin på båda bilderna med sminket! Men klart att du ska känna dig nöjd -jätteviktigt!

Alla: kommer snart adress till godislagret, vet bara inte var jag lagt broschyren med adressen på och jag kan inte komma ihåg vad gatan heter... E liksom ett lager som är återförsäljare till affärer, ligger lite skumt, men shit vad med snask!

Flamora: Har lagt till dig på msn, så kan jag skicka vigselprog och festprg. Har du Microsoft office publisher? har även svarat i den gästbok.

• Embo81

Alla GOTTEGRISAR:: Jodå, jag ska tillbaks till godisaffären! Men som sagt, ligger lite skumt, men men... Ni kan ju få se i katalogen vad de har vid något tillfälle. Kvällsfika/öl eller så i nästa vecka?

• Embo81

Anja: Nu har jag kollat på dina bilder fram och tillbaka flera gånger, jag tycker innebilden är bäst med läppstift -minus glans.

Kollade i min kalender nu, nästa vecka är det tjockt för mig (så bra av mig att jag föreslog en dag då) Jobbar natt mån-tis, tis-ons, åker till Göteborg ons morgon direkt efter jobb (kommer sova som en liten gris på tåget, hoppas jag vaknar och kommer av på rätt station!!!)Kommer hem från gbg fredag lunch och jobbar sedan kväll igen. Men jag kan träffas innan jobb mån eller tis börjar jobba kl 2115. Annars är jag ledig imorgon om ni ville kolla katalogen.

Alla: Adressen till affären är Bariumgatan 6 och det ligger vid Rosengård. Det är liksom ett område med lager, däckfirmor, återförsäljare av mat osv Så man får köra in lite bakom, knalla upp för en lastkaj (heter det så??) och så ligger det där. Jag trodde först att vi hade kommit fel+att jag var lite skraj för att fälgarna eller något skulle försvinna på bilen... haha! Har hittat katalogen nu och det finns bla:
    Haribo
    malaco (djungelvrål, coca-cola flaskor, svampar, salta siller, bandrullar, skånelakris, gott o blandat)
    Kraft (choklad i mängder, digistive-, krokant,-frukt o mandel, schweizer, damja osv , estrella)
    Mars
    Holländska (salta och sura S-märken, hårda och skum)
    CAB-candinavia
    OLW
    Coca-Cola
    Carlsberg (ej alkohol, men ramlösa, festis mm)
    Nestle (after 8, Kit-Kat, Smarties mm)
    Cadbury (Bassets mm)
    Konfekta (Pulvertwist, salta grodor, patroner, fudger 7 sorter mm)
    Asab (XXL-kablar, XXL-band, lösvikt Tropin)
    Delikato
    Toms (pingvinstänger mm)
    Bibs godis
    Skånekonfektyr
    Grahns
    Synergo
    Snusklubbor, Mozartkulor, Sjöfrukter, nötter i alla dess slag
    Priserna ligger lite olika från 17,90 kr/kg till 40,90 kr/kg, det mesta godiset 29,90 kr/kg. Chipspåsar 200g 9,95, 300 g 14.70 kr, 1,5 l läsk 10,80+pant, snusklubbor små 0,53 kr stora 1,47 kr. SEN TILLKOMMER MOMS!
    Öppettider: må-fre 8-18, lör 8-16

• Embo81

En del dagar är det nog lika bra att bara gå och lägga sig igen, var och tog cellprov imorse -vet i fan hur hon lyckades med pang sa det så klämde hon livmodertappen mellan specclumet och depressorn -AJ! ojdå, förlåt sa hon... Sen kom jag hem och försökte boka boende till nästa vecka, ska till gbg (min syrra ska operaras där upp, ganska stor operation) fullt på alla ställe med vettiga priser, har ingen större lust att lägga 1000 spänn natten på hotell. Sen har jag försökt få tag i tjejen som gör fixa min naglar -hon har helt gått under jorden. Gudsmeden som ska göra våra ringa är oxå puts borta. Nageltjejen och gudsmeden är bästa vänner och jag misstänker att de tagit handpenningen för ringarna och dragit till Thailand och sitter och skrattar på en vit strand...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4