• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

FOCK

Ngn som vill byta mutta för en dag eller så?

• AnneiLund

Ärligt talat så är det för J Ä V L I G T
    Varfööööör?
    Är det som du skrev Gabbi? Somliga staffar Gud snabbt???
    ha ha

• Fröken Planera

Ja, Anne så är det faktiskt. Där fick du för att du var så okänslig och berättade om er fantastiska helg för oss i familjestugan i Båstad, på årets hittills varmaste helg! Så gör man inte ostraffat!!!

• Fröken Planera

... Och NEJ, jag vill definitivt inte byta mutta med dig, kära du. Den där har du för dina synders skull.. hahaha

• AnneiLund

ha ha ha ha

Ja jag antar att där fick jag fan så jag teg...
    Jäkla mallapa liksom...
    h ah ha ha

• Fröken Planera

Ja, precis! Du kan sluta springa runt och vara mallig, det är bara att inse att du får sota för det i efterhand. Du ska veta att jag har en voodoo-docka här som är skrämmande lik dig, och hon har konstigt nog lite ajaj mellan benen hon åxå..;Visst är världen bra liten. hahahaha

• AnneiLund

Grrrrrr
    Well...akta dig så det inte smittar av sig på dig i morgon
    Nu ska jag försöka) sova. Jag går till bion i morgon 17.30, hoppas på att möta ngn där...Vilken tid skulle ni andra träffas vid Stortorget?

• Fröken Planera

Påminn mig om att inte sitta på samma stol som dig imorgon..
    Vi ska ses på Stortorget kl. 19.30!!! Vi ses efter bion då!!!
    God natt Bruden!!!

• Anja 19 juli 2008

Gokväll

kommit hem från jobb precis... grrrr på bussarna som bara går en gång i timmen. Missade bussen som gick 22.10 så jag fick ta den som gick 13.10 istället

Vet ni, min blåsa under foten är inflammerad. Gör så ont i foten. blir galen. Blåsan är illans röd runt omkring. Detta har hänt mig en gång tidigare. På exakt samma ställe. Blåsan är ju enorm, går från undersidan av foten ända fram mellan tårna så det går lixom inte att sätta compeed där. det lossnar ju

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4