• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

skrev ett långt inlägg från jobb innan o svarade på en massa grejer som folk skrivit men det försvann...

vad f..n var det med bt innan idag?

• Anja 19 juli 2008

Gabbi, jag som trodde du skämtade när du berättade att du hade en vodoodocka utav Anne... gnuggade du jäst mellan benen på den eller hur gjorde du Kan ju vara bra att veta om man blir ovän m någon nångång

• Saltakatten

Hej tjejer

Hur går det med allt bröllopsplanerande? Det börjar närma sig nu? Är ni nervösa?

Anja, kan du inte logga in på msn

• Anettan73

Morrn på er...

Var när hur e d ikväll???

Det var ju tusan vad ni ändrar er...

Hoppas att jag inte ligger o sover när jag ska komma

Har varit vaken sedan 0420 något och då gick jag o lade mig kl 00 ca... Så Ja jag e as trött...

• Anja 19 juli 2008

Men för f..n Anettan sov NU...

så du är pigg och utvilad ikväll...

det är kl. 19.30 på stortorgets uteservering. Om du ska med på bion så är det 17.30 vid SF om jag fattade rätt

• Anja 19 juli 2008

GAbbi

det är möjligen inte så att du har en vodoodocka som liknar MIG som du har skrivit BAD HERPES över hela flabben på??

Fatta att jag fick ta citodon igår för att kunna somna. Hela ansiktet gör lixom ont!!

• AnneiLund

Finns det någon vääääänlig själ som kan lösa ut min biljett? Jag kommer till bion 18.10, hinner inte komma dit 17.30, bion börjar 18.30...jag loooovar att komma, men skulle bli glad om ngn vill lägga ut för min biljett

• AnneiLund

Jag kan inte ha sex.....buuuuuhhuuuuuuuu
    Jag kan knappt kissa....buhhhuuubbuuuuu
    Jag har trosor från 1800 talet på mig....buuuhhhuuuu

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4