• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

haha jadå, ingen fara. ATt vara ensam hemma m barnen och inte ha körkort är ett bra botemedel mot att vilja ta sig till affärer. Sedan är det nu nationaldagen oxå, så jag vet inte hur många affärer som har öppet och hur länge...

Jag ville verkligen ha rosa mousserande vin t välkomstdrinken... Funderar på om man kan färgsätta vårt mousserande m lite karamellfärg eller nåt. Lite färska hallon i kanske.

• Flamora

Ja, klart du kan! Karamellfärg och hallon går säkert hur bra som helst.

• Anja 19 juli 2008

hihi japp, får kräva av personalen att de fixar det...

Man borde ju kunna hälla lite karamellfärg direkt i flaskan när man öppnat den så att man slipper stå o fixa det i VARJE glas!!

• Flamora

Ja, precis vad jag tänkte Det blir nog smidigast.

Nu ska jag iväg till Nova.

Hörs senare!

• Anja 19 juli 2008

ah så du ska till LUND

Hade gärna bytt med dig så säg till om du hellre vill vara m mina barn så kan jag shoppa underkläder och örhängen till dig *asg*

• Anja 19 juli 2008

Nä fy så hemsk jag låter...

ska banne mig inte klaga. De små är ute och leker, cyklar på gården och åker bobbybil och är så duktiga och Emil sitter och ser en film så jag har det ju inte så där värst jättejobbigt

• Fröken Planera

Tjena Brudar!
    Nu är jag alldeles ensam hemma. Kevin är på scoutläger ända till på söndag em och Sonny är på väg till Sweden Rock Festivalen. Nu har jag rensat Kevins garderob, sorterat tvätten och kört ett gäng maskiner med tvätt. Nu ska jag "bara" stryka berget med kläder och lägga in i respektive garderober, sen kommer städerskan, och då ska jag gå ner till stan och äta sushi, så hon kan fixa det som är kvar. Efter det ska jag bara sitta och njuta av min alldeles nystädade lägenhet hela helgen!!!!Det ska bli såååå underbart. Det var evigheter sen allt var i bra skick här.

• Fröken Planera

Så OM det blir möhippa för mig imorgon,vilket jag inte alls tror (eftersom jag inte tror att alla orkar ta sig ner hit till Lund för att hämta mig)så behöver jag i alla fall inte skämmas för mitt hem när alla ramlar in.

Anja, jag har en massa kläder som är för små till Kevin, är det något du behöver??

• Korven76

Jag dyker rakt i in i den här tråden, fastän den känns intern, hoppas det är okej. :)

Jag är en utflyttad Sandbytjej och jag ska gifta mig i Lund den 1 augusti. Eftersom jag inte bott i lundatrakten på 13 år nu behöver jag tips på en bra frisör.

Eftersom jag bor 70 mil från Skåne måste jag komma fram till (tillsammans med en frisör jag aldrig träffat) vilken frisyr jag ska ha samma vecka som bröllopet. Så jag behöver nån som är lyhörd och bra på korta håruppsättningar. :)

Har ni några bra tips?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4