• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Flamora

Haha, ja du har ju lite mer tid på dig.

Anja: Dina stay ups, var det såna som inte sitter uppe utan strumpeband eller? För jag provade mina stay ups nu till strumpebandshållare och så, men det ser inte klokt ut. Jag har så tjocka lår att stay-upsen trycker in så det blir valkar. Väldigt sexig.. NOT! Dessutom är ju kanten så ful i nån beige/brun färg. Vill ha fin vit kant som din... Var kan man hitta såna?

• Fröken Planera

Oj, vad glad jag är att jag hittat mina perfekta underkläder. Mne jag får nog erkänna att jag aldrig hittat rätt om int ehon i butiken varit så hjälpsam. De 1700kr sved som fasen just då, men nu i efterhand känns det hur bra som helst!!

Flamora, jag vet faktiskt inte om jag hade vågat beställa över nätet, men det beror nog mest på att jag är för lat att skicka tillbaka om det är fel..

• Flamora

Hrm, ja.. Jag har mailat henne på dreambride där Anja köpte sina och frågat om man kan beställa hos henne. De finns inte på hennes nätshop. Och så hittade jag ett par på sfq.se, men där var de slut så jag mailade och frågade om de kommer att få in. Hoppas på nån av dem.

• Anja 19 juli 2008

flamora

japp dreambride köpte jag mina hos... hon har dem hemma men ej på sin nätshop ännu, men du kan köpa dem av henne. Hon kommer säkert att svara dig. Det är ITNE silikon i kanten utan vanlig mjukare stretchig spet och JAG har feta lår men det blir lixom ingen sån där ful kant där låren bubblar över när där inte är silikon

• Flamora

Det låter jättebra, Anja. Hoppas hon svarar. Känns liksom meningslöst med snygga underkläder om man har värsta valkarna på låren

• Jen82

Igår när vi gick i Lund såg vi en svensexa. De hade klätt ut mannen till rånare. Han skulle bryta upp en dörr där mitt på gatan.
    Jag tror att de hade ganska kul för alla stod o skratta åt honom.
    Hmm :)

• labbråttan83

Det är PRECIS SAMMA ÖRHÄNGEN som jag har köpt!!!! Vilken bra smak du har

Flamora skrev 2008-06-06 17:41:30 följande:
    Det ser jättemysigt ut Gabbi!Det var INTE lätt att hitta underkläder, suck! Blev en BH, men inte mer. Och den lämnar jag säkert tillbaka sen för jag kommer inte hitta några trosor som passar bra till.. Bläää. Får bli en runda till imorgon. Vill ju SOLA!!Blev ett par örhängen iaf. Känner mig nöjd med dem. Lagt in bild i galleriet.
  • labbråttan83

Jag har förresten köpt mina underkläder på Twilfit och Kappahl (!), fast det var för 2 mån sedan...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4