Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Den går kl 1810 nu på fredag, så det är väl den tiden som gäller. Tyvärr är det så på vespa att de har fasta tider, så man får boka bord kl.17, 19 eller 21. Jag har preliminärbokat 10 platser (vet inte riktigt vilka som kommer) till kl.21 5/6. www.vespa.nu/

Hedebris: Vi har oxå fått erbjudande om den 14e, och ska gå då om det inte blir något återbud den 28e, men det lär det väl knappast bli...

• Embo81

njää... helst inte

Hedebris skrev 2008-05-28 15:32:11 följande:
    själv gillar jag mårtens pizzeria :P skämt å sido.vad sägs om sandras. mitt favvoställe i lund. nära bion med
  • Embo81

Jag kan inte precis påstå att jag ansträngt mig så värst mycket, tog nog 1 min att ringa och fråga om tiderna på vespa, så jag överlever om vi tar något annat

Stortoget? Så kan vi ju sitta ute och spana. Inte för att jag ska spana för det skulle jag aldrig göra, men kanske någon annan vill *fniss*

• Embo81

Flamora:Vi kan ju lösa ut din biljett, sen e det ju alltid en massa reklam i början...

Anja: Skrev ju att jag aldrig skulle spana...men snäll som jag är tänker jag på att det ev. finns andra som vill )

Finns filtar och värmare på stortorget, så vi ska nog inte frysa. Håller med er andra om att det inte finns något intresse att lägga en hel förmögenhet på mat, men som sagt så finns det ju andra billigare alternativ där, man behöver ju inte ta trerätters. Har man (läs jag) dessutom käkat godis på bion så är man ju inte vrålhungrig direkt. Annars får det väl bli pölsemannen och a-lagets bänk på mårtenstorget

Flamora skrev 2008-05-28 16:15:56 följande:
    Japp, 18.10 och 20.30 går den den 5/6... Attans! Jag kan vara i Lund TIDIGAST 17.40, om allt går som det ska med tåg och så... Vill ju gärna se filmen
  • Embo81

så dricker vi dem med sugrör...för bästa effekt?!

• Embo81

Vi gick ju i parallellklasser på gymn., som visst var rätt länge sedan nu när jag började räkna, snart 8 år sedan man tog studenten...

• Embo81

Näää,usch! Vi slutar tänka på det!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4