Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Blir ju inte mindre nyfiken på vad han är för en prick när du skriver så! Klart att ni inte är knäppa! Då hade ni ju inte haft några vänner och jag tycker att du är hur trevlig som helst och kul och knasig -fast på ett bra, roligt, trevligt och underhållande vis.

• Embo81

tror att de egentligen är så att de är lite avis för att vi träffar en massa nya intressanta människor... Mathias kläckte ur sig (dock när han var arg på mig) ..."att bara för att jag inte är med i någon jävla förening på nätet"...blablabla.. Han är så söt när han försöker vara arg!! :)

• Embo81

Vem var det som skulle gå på danskurs? Var? När?

• Embo81

Verkar inte som deras hemsida fungerar just nu, få kolla imorgon. Ska ni gå i malmö? Var det någon mer som är anmäld?

Flamora skrev 2008-05-19 22:38:08 följande:
    Vi ska på danskurs lördagen den 28/6 kl 14.15 (tror jag d va), studiefrämjandet. På tal om träff m respektive sa K bara att "jag känner att jag inte har tid", kan vi ta det i augusti om vi måste gå? Hehe
  • Embo81

haha, ganska klantigt gjort! ;- ) Har du lyckats att boka allting rätt nu, utan straffavgift och annat tråkigt?

• Embo81

Håller tummarna för att det ordnar sig för er! Tur i oturen att det var du själv som gjorde det..hihi, kan gissa att Daniel hade fått det hett o öronen om det hade varit han! haha..

• Embo81

på studiefrämjandet?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 23:16:51 följande:

jag och daniel är inbokade på valskursen den 28 juni oxå
  • Embo81

vad f-n min dator står bara o tuggar, matte håller visserligen på att uppdatera o greja, är kasnke därför... är där platser kvar?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4