Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Fan alla kvällar i veckan fungerar för mig utom just onsdag... måste vara i Kävlinge 19.30 och det är ju knappt lönt att åka in för en timme. Kan vi inte träffas tidigare, eller det fungerar inte för er andra?
Fan alla kvällar i veckan fungerar för mig utom just onsdag... måste vara i Kävlinge 19.30 och det är ju knappt lönt att åka in för en timme. Kan vi inte träffas tidigare, eller det fungerar inte för er andra?
Låter kanon! 17.45, sen kan man ju trilla in lite allt eftersom!
Alla ni som ska ha Mickael Tannus var ska ni fotograferas någonstan? Känns ju lite som om man måste ha en fin inomhusmiljö om det av någon mycket konstig anledning skulle vara kass väder. Var? Några bra tips?
haha! vet inte om jag litar till 100% på att det blir kalasväder...blir visserligen helt förstörd om det regnar!!! Klart att det kommer vara fint, men om om om...
Ska genast kolla sydsvenskans hemsida!
Idag har jag varit och hämtat min klänning!!!! Så nu har jag knallat runt här hemma med allt på, skor, slöja, klänning och örhängen! De har sytt in min klänningen, men jag tror de skulle behövt sy in den lite lite lite till, de glider ner 2-3 cm så att kanten på bh´n (för 600 spänn ..grrrrr) syns under armarna och lite på ryggen. Tror ni man kan sy fast bh´n i klänningen så att bh´n håller klänningen på plats? Problemet om man syr in klänningen mer är att det knappt går att andas...hehhe och det är ju bra om det fungerer, vill ju inte svimma framme vid prästen. Har visserligen inte knäppt översta galjen, ni vet ett knäppe som är lite som en krok ovanför blixtlåsen, (når liksom inte och knäppa den själv) men kan det ha betydelse?
Ja, har hört att de brukar göra den. Frågade de i malmö när jag var o kollade på klänningen första gången, men de gjorde inte så. Sen glömde jag säga till om det när jag sydde in klänningen. Har du gjort det på din? Kan kan väl inte vara så svårt att fixa till det själv...?!? Hade väl 4a i syslöja...hahah.. Precis brevid blixlåset finns det ett tunt sidenband som "bara är där" helt utan funktion, kanske tänkt att de ska kunna användas till att göras om och hålla fast bh´n?!
Jo, men de ligger på kameran, när jag sen lägger över dem på datorn så blir de för stora för att ladda upp här....och jag fattar inte hur jag ska få dem i mindre storlek, kan ju inte be matte fixa dem eftersom han inte ska se klänningen!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-12 22:38:11 följande:
Anja!!! Hur har det gått med din klänning? Har du provat den?
Fick tips på en annan tråd att det kan vara så att min klänningen ska in mer över midjan, för det är tydligen där stadgan liksom ska komma ifrån...hmmm, tokigt förklarat från min sida, men fattar ni vad jag menar?
Labbråttan, ska kolla upp om det där mer med bandet som kan sys fast till bh´n. Tack för hjälpen!
Tack för hjälpen Anja! Mathias har sagt att jag inte kan förminska bilder på min dator...hmmm, tror minsann att han dragit en liten rövare där! Nu ligger där 3 bilder i mitt galleri, dock är jag inte iklädd klänningen...men nu när jag kan förminska bilderan själv så kommer det säkert komma upp fler bilder senare!
alltså där är bilder på klänningen minus mig, inte bilder på mig minus klänningen...tokigt det kan bli