Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Fröken Planera skrev 2008-04-13 14:59:38 följande:

Huuu, Embo, hur ska det sluta..??? Om du skyndar dig och söker nån snabb prästutbildning, så kan du kanske viga oss den 19/7? haha
    Haha, vet inte. Mathias kommer hem idag, han har varit iväg med jobbet i veckan, så jag litar på att han styr upp mig lite. Annars är det klart att jag kan viga er allihopa. Hallelulja! hihi...
  • Embo81

Nä var de ni skulle gifa er?

Hedebris skrev 2008-04-13 15:42:22 följande:
    eva är den bästa prästen som finns. vi ville att hon skulle komma till malmö och viga oss. men hon hade tyvärr semester då :(jag är också gammal lödde-bo
  • Embo81

Ska säga åt honom att det är bäst att han stannar hemma o håler lite koll på sin w2b.

Var det förresten fler som tyckte att bib var bågon bra ide?

Fröken Planera skrev 2008-04-13 15:29:16 följande:

Jag håller med dig, Anja. Det är nog inte riktigt bra att Matte åker iväg en hel vecka så.. haha
  • Embo81

Uppdatering

VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:

17/5 kan
    Labbråttan
    Ingenjörsbruden
    Fröken planera
    Embo81
    Anja
    AnneiLund
    Flamora
    NEoMA

Tina75???
    Hedebris???

Hemma hos Anne. kl??

Förrätt: Räkor
    Varmrätt: Kyckling
    Dessert: Äpplekaka
    Snacks:
    Låter lite torftigt med bara kyckling, men kommer inte håg vad vi sa att vi skulle ha till o orkade inte leta rätt på det..

Vin: Bib, Mauro

• Embo81

Tack för tipset! Har inte alls tänkt på att furulund är en egen församling, tänkte de gick under Kävlinge. Ska ringa prästen i lödde i slutet av veckan, men e så sugen på att ringa NUUUU, vill ju veta!

Fysio skrev 2008-04-13 21:21:50 följande:
    Embo 81 Båda prästerna i Lackalänga/stävie har jag hört BARA gott om! Vi har valt att ha Per.... Den andra är en ung tjej som tydligen också ska vara toppen! Kolla med dom om ni inte får till Löddeprellen!
  • Embo81

Jaha, då var det bara att gå i yrkan på söndag -igen! Prästen som vi ville ka kunde inte....börjar tröttna på detta nu!

• Embo81

När jag ringde ner o bokade kyrkan sa jag att vi INTE ville ha den prästen som jag hade som konfirmationspräst, gillar inte alls honom. (min syrra, kusin o moster har oxå haft honom o alla har samma åsikt). Naturligtvis är det nu honom vi fått-fast att vi sa til! Grrr... Så vet jag en annan präst som är i vår församling som är bra (var i kyrkan för säkerhetsskull o spanade in henne), men hon skulle ha semester.

Fick tips om en annan präst som är i församlingen brevid oss (var i kyrkan förra helgen för att kolla in henne, har nämligen bara hört talas om henne) men eftersom hon var i tjänst den helgen, måste hon vara i sin församling, de kan ju inte säga åt någon i den församlingen att de inte kan gifta sig för att prästen är i en annan församling -helt ok tycker jag. Så nu är det bara att ge sig ut på prästjak i helgen igen. Fick tips av någon här att det finns en bra präst i Furulund...så det e bara att åka dit på söndag.

Fröken planera -Matte e hemma igen, så de är lugnt nu!
    Anja-Vad heter den prästen? Verkar ju som o jag ska gå i kyrkan varje sön....så då kan ja lika bra kolla in honom med ;) hahah...ååååå...suuuuuckkk..

• Embo81

Hahaha...du e för rolig! Finns en annan präst med samma efternamn...hhhmmmm, ska undersöka saken! Tack!

• Embo81

ger upp! prästen vi var o kollade på idag är gravid med BP en vecka innan vi ska gifta oss.... grrrrr!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4