Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Jag kommer oxå då!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:17:43 följande:
Jag kommer oxå då!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:17:43 följande:
Ja, blev verkligen kär i dem när jag såg dem första gången! Anja har oxå köpt dem! Snygga snygga snygga!
Kom till centralen 1640 på lördag så samlas vi där...hhhmmmm, antar att någon vet var Anne bor?!?
Kalas, då får du vara reiseleiter...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 09:48:09 följande:
Jen82
Jag har ljushållarna du söker. Köpte ett helt flak när vi skulle ha fest, du kan få låna dem om du vill -vill inte sälja eftersom jag inte själv vet hur vi ska ha dukningen ännu. När behöver du dem?
Hej hopp, nu ligger där 2 bilder i mitt galleri där jag har klänningen på mig...obs, tänkt bort den sura minen jag har (jätteirriterad för att kameran självutlöste efter 2 sek...e för f-n inte hur snabb som helst när man ska rör sig i klänningen!!) Ska tillbaks med klänningen till skräddaren idag, måste sy in den lite till. Skräddaren blev jättesur när jag ringde och sa att den ffa var stor..hhmmm, blir ju ett trevligt besök..
TACK!!! Vad glad jag blev!
ÅÅååå, Anja! Du är jättefin i din klänning! Håller inte alls med dig om din uttalade om armar och tuttar! Den sitter fin och du är supervacker! Haha, vilken rolig toastmistress du har!
Anne!
Mat och vin är fixat! Jättetrevligt att vi kan vara hos dig!
vinet är inhandlat, en bib 2 l vitt och en bib 3l rött, ska kolla upp exakt pris, men tror det blev ca 380 kr.
397kr för att vara exakt!
Vilka blir vi imorgon? Någon som har koll?