Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Var ska ni lära er dansa vals???
Var ska ni lära er dansa vals???
Nej, Panduro finns inte på Nova.
Ska nog anmäla oss oxå, Johan vill verkligen att vi ska lära oss ordentligt.
Tjena, är du oxå ledig idag?
Anja,
vad fiiin du var i klänningen Min hänger under trappan och har inte provat den på ca: 2 månader. Vill knappt göra det, då det känns som jag har gått upp jättemkt. Det är kanske1-1,5 kg men det sätter sig direkt, jag måste verkligen skärpa till mig. Jag hatar också min armar, det är ett j*vla skit att bli av med, inte snyggt , men jag försöker faktiskt tänka att, jaja dom får väl vara där då om dom nu vägrar försvinna. Tänker iallafall inte låta "lite" gäddhäng förstöra min viktigaste dag.
Gomorron gomorron.
Är hemma för yngsta dottern har feber Skulle lämna över bilder på förslag till min bukett till min arbetskamrat som ska agera florist till mig!! Får väl försöka maila dom eller nåt..... Tråkigt
En annan sak som är roligt är att vi har hittat en fotograf som ska vara med oss HELA dagen för 3000:-
Jag undrar oxå hur det går med Anjas band....shit vad nervöst att dom inte hör av sig.
Anja.
Har du hört något från bandet?????Fy fasiken vad jag hade blivit besviken om det är så att det blivit fel, och dom är uppbokade. Nu tror jag ju inte det såklart
Godkväll Anja.
Shit vad tiden går fort, det märks när man tittar på barnen, 4 år, hon börjar ju bli riktigt stor!!!
Thea tog hål i öronen igår, hon var lite ledsen men klarade det hur bra som helst.Kniper lite i mammahjärtat när man ser hur stora dom börjar bli
Kan inte du gå in i mitt galleri och kolla vilken tiara du tycker är finast!?
kram
Tack så mycket