Inlägg från: a wife to be |Visa alla inlägg
  • a wife to be

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hoppas ni får en härlig dag i solen, nu sticker jag till jobbet och ska jobba tills 19,40 Ska handla lite kläder till min m2b först!!

• a wife to be

Hur har ni gjort när ni har kollat på ringar, har eran m2b varit med eller har ni kollat själva? Jag frågade min m2b igår om han vill följa med, men han tyckte inte det behövdes, det är ju jag som ska bära ringen hela livet och då får jag bestämma själv, och pengar är inget hinder sa han...mmmmm trevligt

• a wife to be

Hahaha, det lär ju bli ngt alla kommer ihåg från bröllopet! Lite cooolt tycker jag

• a wife to be

Jag vet inte om jag har frågat detta innan, men min klänning är Ivory, jag och min m2b har hittat så fin väst och plastrong som går i silver, ser det ok ut?? Det är den bilden man har sett så mycket i alla bröllopstidningar, från märket Cavalier!!!

Har nu ikväll hittat vår tårta, tror jag, nu är kruxet vad fyllningen ska vara, vad ska ni ha i era tårtor??

• a wife to be

Var i stan i dag och tittade på vigselring, jag tror till 99,9%att jag har hittat MIN RING, finns i mitt galleri!

Tråkigt Anja, men jag förstår att du såklart kommer spendera mindre tid här.

• a wife to be

Jag ska ha den i rött guld. Provade flera stycken men föll pladask för denna

Idag är Johan och bestman ute och kollar kläder. Är förtjust i den bilden från Cavaliere som man har sett i så många tidningar.
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-11 14:04:25 följande:

a wife to beJÄTTEFIN ring. Ska du ha den i rött eller vitt guld?
  • a wife to be

Vad bra

E lite nervös för vad han kommer hem med för kläder......TÄNK om jag inte gillar det. Då börjar övertalnings förmågan att sätta fart Hur gick det när ni kollade till Daniel? Ni gick tillsammans eller?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-11 16:37:32 följande:

Mmm silver kan du definitivt ha till en ivoryklänning förresten!
  • a wife to be

Det låter jättefint!
    Du som är om dig och kring dig, jag söker rosa lite kraftigare papper att göra fest och vigselprogram av.Finns inte på jobbet eller Panduro, deras färger är inte riktigt rosa, nu vet jag inte var jag ska titta.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4