Inlägg från: a wife to be |Visa alla inlägg
  • a wife to be

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Thea är född 1 augusti -03
    Alice är född 1 augusti -06

Snacka om att man är förvirrad när man ska säga deras personnummer
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 20:50:18 följande:

Alice fyller ju fyra år imorgon by the way... Vilket datum är Théa född?
  • a wife to be

Ja hur lyckades vi.....Thea kom 3 dagar för tidigt och Alice 10 dagar för sent, ingen logik alls!!!!!!!!!!!!

• a wife to be

(KLICK: 37)blev hippad igår!!!
    Idag 20:22 - ID: 2940460
    [uppdatera]
    a wife to be

Ja, igår hände det jag gått och väntat på. Dom kom och hämtade mig på jobbet. Vi tog oss till Nautilus på Högevallsbadet i Lund. Där fick jag byta om till en värsting outfit som kunde passat i vilken flash dance film som helst. Vi körde ett pass som var att vi skulle vara vääldigt sexiga, det var askul. Men fy fasiken vilken träningsvärk jag har idag. Efter det åt vi lunch i stadsparken och bara njöt i solen. SEn bar det av till Malmö och in i skivstudion där jag fick spela in en skiva, det blev Lena Ph´s Ont det gör ont......! Shit vad kul det var, vi skrattade så vi fick ont i magen. Vi åkte vidare till en av tjejernas sambos arbetsplats där han hade dukat upp ost bricka, räkor och vin. Vi duschade och gjorde oss snygga för att sedan åka in och äta mat, trodde jag, nä då stannade vi först till och checkade in, för jag och min tärna och syster skulle sova på hotell, wooow, nice! Nu började jag bli hungrig och vi åkte till en restaurang och käkade. Sista anhalten var schlagerbaren (hipp) och där beställde dom in en flaska skumpa. Vi dansade och hade trevligt några timmar, sedan var jag helt slut så då gick vi till vårt fina hotellrum och somnade gott.

Jag är sååå super nöjd med min möhippa, detta var ju bara förfesten den riktiga kommer ju så småningom!!!!!!!!

Tack alla mina goa vänner!

• a wife to be

Ja, det var smart för jag trodde ´verkligen inte att det skulle bli redan.

Annika är min tärna, jag tror inte du har träffat henne!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-01 23:06:44 följande:

Åh vad roligt Annelie Hade du väntat dig en så tidig hippa... Rätt smart att ta det så tidigt för man går kanske inte och tror att det ska bli ÄNNU lixom...Jag har fortf inte fått min... men det börjar ju dra ihop sig nu o nånstans har jag ställt in mig på att det blir nu till helgen, men vi får väl se, hehe Låter som en helt underbar hippa. Förstår att du är nöjd.Vem är din tärna förresten Nyfiken...
  • a wife to be

Nu har alla våra OSAt, om jag inte missat ngn Vi har bara två som sagt nej. Kul, ska försöka sätta mig ner och göra bordsplacering och lite annat smått och gott nu när vi vet hur många vi blir!!

Alltså fy f*n vilken träningsvärk jag har fortfarande, jag ju knappt ta mig ur sängen, rullade ur i morse

• a wife to be

Tar prästen själv kontakt för möte eller är det något jag ska ringa om??

• a wife to be

Nu har jag hittat två superfina buketter, finns i mitt galleri, vad tycker ni????

• a wife to be

Nu har jag köpt mina skor, dom är så otroligt sköna

Ang festhäfte, har varit på Panduro och Åhléns men det finns inga rosa papper, har någon av er hittat det någonstans?

• a wife to be

Åh, det värker i mitt hjärta Anja. Tänk att barn kan bli så sårade av sina föräldrar även i vuxen ålder. Men det är som du säger, Daniel är faktiskt "barnet!" och kommer alltid att vara, det är nu upp till pappan tycker jag, ni har ju faktiskt sträckt ut en vääääldigt lång hand till honom. Att inte ens läsa det är ju helt sjukt!!!!! Hur kan han inte vilja träffa sina barnbarn, som han en gång haft så underbar kontakt med (Emil iallafall) jag förstår vekligen inte det. Vad säger Emil då, när farfar helt plötsligt inte "finns" i hans liv längre?

Tänker på er i denna pissiga situation
    kram Annelie

• a wife to be

Ni som har stegräknare, hur många steg går man på 5 km, ungefär?? Glömde ta på min när jag stack till Skrylle i morse
    Tänkte jag skulle ha på den på jobbet oxå i fortsättningen.

Jag MÅSTE ner 4-5 kg nu tills det att klänningen ska sys upp och in! jag värgrar gå upp nu innan bröllopet, fy mig, som varit så duktig innan och gått ner 15 kg. Men dom kommer smygande dom små rackarna

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4