Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
hahaha shit så roligt DET lät...
Min definition av nytändning är alltså att man löser korsord *asg*
hahaha shit så roligt DET lät...
Min definition av nytändning är alltså att man löser korsord *asg*
Väntar på sms från art of flowers men jag undrar om hon glömt mig! HOn skulle räkna på en prisuppgift åt mig! Det var i förrgår jag var där och hon skulle sms:a mig igår.
GAaahhhh, inget mobilnummer har jag till henne heller så jag kan lixom inte sms:a och fråga. Orkar inte ringa ett "personligt" samtal och PRATA m någon för att fråga det lixom. Haha, jag är ju strutsen som sticker huvudet i sanden när telefonsamtal ska ringas!
Haha
näää det är just det... Vi låg o mös med en "Året runt" tidning lixom *asg*
Ingenting utesluter det andra Ingenjörsbruden
Haha jaså, fniss...
det är faktiskt riktigt mysigt. Detta insåg vi när vi hyrt stuga för fyra somrar sen och inte hade varken tv eller nåt annat och inte hade ETT SKIT att göra på kvällarna när barnen sov. (man kan lixom bara sexa till det så mkt som man pallar ) iallfall så satt vi o löste korsord och hade skitmysigt.
Är faktiskt riktigt roligt tycker jag.
Fröken Planera???
VA?
fniss
jag ska inte ha rosetter på mina... Var det inte DU som frågade oss? Eller blandar jag ihop det? Jag skrev 15 cm som svar på en fråga jag trodde att du ställde
Hihi ja jag fattar
Du Gabbi, är du klar m festprogram o vigselprogram osv?
Det jag har kvar nu är:
Festprogram (kommit halvvägs m innehållet men inte alls långt m omlagorna)
Vigselprogram (gjort omslag men inget innehåll)
Fixa gästbok
Dekorera lådan som gästerna ska stoppa sina knökfulla kuvert i
Inhandla allting till godisbuffén
osv osv...
jag har köpt mina på www.vigselbutiken.se Så grymt bra och sanslöst tillmötesgående och serviceminded!
Mina ringar ser du här:
anjasbrollops.blogg.se/2008/june/tummen-ur-roven.html
Den översta är min hand, den nedre Flamoras här innifrån. Men nu har jag skickat tillbaka min vigselring och kommer, troligtvis nästa vecka få hem MIN nya, som är en exakt likadan som Flamoras Större diamanter
Hedebris
jag undrar OXÅ vad du gjort...
Hihihihihihihi
shit... du kanske gör som jag Kör med ett år mellan barnen
Han är väl tre månader nu?? Det var ju då jag testade positivt. Fast det har sina för OCH nackdelar det kan jag lova.
Noah skulle knappt hinna få vara minst... det sätter spår tyvärr... hur mkt man än anstränger sig så blir mellanbarnet lite klämt.