Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:37:42 följande:

Ingenjörsbruden: Hör med Fellini då!Anettan, Om du inte vill se bion, så kan du möta upp Anja och mig på restaurangen ca 19,30.
    Bläääää va tråkigt detta var.....på Fellini går det inte heller att boka ute.....o så måste vi förbeställa maten när vi är 8 pers.....SUCK!!!
  • ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:47:53 följande:

Ja, det vet vi ju inte, eftersom det var fullt på Italia. Vad säger ni tjejer, ska vi chansa på Stortorgets uteservering, eller ska vi boka Fellini???
    Alltså, jag har lyckats boka bord för 10pers (2 extra ) på Stortorget men det är där inne.....så vi kan ju alltid hoppas att förtruppen har vassa armbågar o knän så att de kan muta in ett litet revir....

Jag hoppar bian.....har fått låna bränd skiva.... men ännu inte hunnit se den.....så jag tänkte också komma direkt till restaurangen kl 1930...så det blir 5 pers på bion..

Labbråttan, bra initiativ, boka du biljetter till bion.
  • ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:56:58 följande:

Äsch, vi chansar väl på Stortorget då, eller vad säger ni?Hur mycket folk tror ni det är där kl. 19.30?Vi skulle ju kunna behålla bokningen som plan B, som vi kan utnyttja om uteserveringen är full.
    Håller med!!!
  • ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-03 14:08:31 följande:

Det är lugnt, Anja. Jag tog det inte som att jag skulle boka nåt. jag förstod att Ingenjörsbruden redan bokat..Men vem ringer Glorias då? Kan du fixa det fröken Ingenjör, när du ändå är i farten?
    Jag ringer......!!!
  • ingenjörsbruden

*asg*

Nu har jag snart bokat bord på alla restauranger i Lund....

Glorias har både innergård o balkonger osv så där har jag också bokat bord för 10 pers kl 1930!!!

Så nu ska vi bara bestämma oss!!! *asg*

Mig spelar det ingen roll....kommer nog inte att spana på annat folk när man ska träffa så trevliga o vackra brudar!!!

• ingenjörsbruden
    labbråttan83 skrev 2008-06-03 16:16:36 följande:
    Jag bokar biljetter imorgon sedan får vi träffas på bion vid 17:30 och köpa ut dem, var och en för sig med tanke på alla rabattkort och kuponger... Som jag fattar så är det 5 st som ska gå på bio: LabbråttanEmboFlamoraAnneiLundIngenjörsbrudenVad det rätt??? Angående restaurang tycker jag vi kör på Glorias även om jag tycker att Stortorgets mat är super super god (deras hamburgare/pommes och även Ceasarsalladen) men vid fint väder får inte 10 pers plats på deras uteservering vid 20 tiden. Man har svårt att få plats till 2 personer som oftast.
    Jag hänger med på bion (annan film på den brända skivan vi fått låna.... )

Skulle inte Hedbris med på bion?....tror det iallafall...

Sen är det som så.....Både Glorias o Stortorget är bokat för 10 pers .....utomhus på Glorias kl 19.30 o inne på Stortorget kl 20.00.....
    Pick one pick one pick one pick one.....

Röstar själv på Glorias map uteserveringen....
  • ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-04 08:02:55 följande:

Ingenjörsbruden, vi behåller alltså bordet på Stortorget, så du kan avboka alla andra restauranger i centrala Lund. hahahaha
    Växelhäxan börjar ringa runt till hela Lund!!!

Ser fram emot bilder på munsår o bruduppsättningen......i värsta fall kan jag nog hålla mig till i morgon med att se munsåren.....

Rådjur äter du väl till frukost, Embo?!
  • ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-06-04 13:25:04 följande:
    JodååååååDå var det dax att snacka bröllop i RADIO!! Ingen aning om vad resultatet blir...men det bjuckar jag på!! I morgon (5/6) klockan 09.15Långväga lyssnare kan lyssna på nätet? www.favorit.fm(klicka sen på ?Lyssna Direkt? uppe till höger) (radioprataren skriver):I morgon ska vi prata kärlek i Favoritmorgon. Äkta vara. Den stora kärleken du vet. Anne Säfström besöker mig för att prata om hennes och Anders kommande drömbröllop den 28 juni. Gå in på hennes hemsida vigifteross.weddingannouncer.com så förstår du vad jag menar. I morgon ska vi lära oss massor hur man kan ha kärleksfest i dagarna tre utan att bli ruinerad.
    Har lagt in påminnelse i mobilen o knappat in våglängden i radion!!!!
  • ingenjörsbruden

Kommer säkerligen att ligga o sussa sött i sängen kl 9 i morgon (har tagit ledigt=sovmorgon)....men Anne i radion får man ju inte missa!!!

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-04 13:53:37 följande:

Fan, jag kommer ju sitta i bilen vid 9 imorgon. Vilken kanal är det? Förstod jag rätt att det är på 102,6???? Kan jag höra det i Hbg?
    Ja 102,6 i Malmö/Lund

Men de har 104,7 i Helsingborg/nordsjälland!!!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4