Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Din stackare!!! Fy vad jobbigt!!

Kan du inte lägga Daniel o hans pappa över vars ett av dina knän o ge dem ett antal rapp i baken samtidigt?!

Tycker ju att de båda borde kunna bjuda till med tanke på barnen......

Jag som tyckte lite synd om mig själv idag när jag bokade hotellrum till bröllopsgästerna......ja o så måste den o den ha rum så långt i från varandra som möjligt o så kan den bara bo sidan om den o bla bla bla... peanuts verkligen.....

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-09 10:49:02 följande:

Tack ska ni ha allihop... Emil säger faktiskt inte så mycket... man har ju som tur är inte så många minnen från den åldern, utan de flesta minnen börjar i femårs-åldern men visst, när han tittar i sina album så vet han ju att det är farfar som har honom i knät, som ligger i gräset och busar m honom osv.Men han tar det ganska bra...Han vet att farfar inte varit så snäll mot pappa när han var liten och att pappa och farfar är arga på varandra.That´s it. han har inte ifrågasatt det. Alice ifrågasätter desto mer.Jag har sagt till Emil att när han är stor nog får han ta kontakt m farfar om han vill. Men efter detta vete sjutton om man vill utsätta honom för det. (daniel är skitarg för att jag har sagt det till Emil och säger att INGEn som bor under hans tak ska ta kontakt med hans pappa osv, men det skiter jag högaktningsfullt i. Jag är lite trött på att ta hänsyn till galna karlar nu. Mina söner ska inte följa i deras fotspår, punkt slut... Ja inte min dotter heller alltså men risken är väl större m grabbarna, de ska ju identifiera sig m Daniel. Hoppas att de utesluter vissa bitar lixom).
  • ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-06-11 19:32:27 följande:
    Det känns ganska uppenbart att jag inte ä'r så högprioriterad
    Snacka om felprioritering!!!!! Tssss sicka människor det finns....
  • ingenjörsbruden

a wife to be skrev 2008-06-11 18:03:17 följande:

Var har ni beställt tårta ifrån? Tänkte höra på Evas hembageri i S Sandby, ngn som har något att säga om dom?
    Åt en bröllopstårta från Evas för 4 år sen o den var väldigt god....men det var en vanlig princesstårta men med vit marsipan.

Allt beror väl på vad man vill ha för tårta......är du ute efter en sån tårta som du har i bildgalleriet så tror jag att det blir svårare....de verkar bara göra "vanliga" tårtor.....

Har hört mkt gott om Ultimate Cake i Malmö....
  • ingenjörsbruden
    labbråttan83 skrev 2008-06-11 18:55:38 följande:
    Vet ni förresten vad jag lyckades göra? Vi var ute på vår sedvanliga lilla kvällspromenad och helt plötsligt, utan att fatta hur det gick till, ligger jag på marken och har skrapat upp HELA mitt högra knä. Känns som man är sju år igen och precis ramlat på skolgården Såret är precis under klänningskanten (puh) men det småblöder liksom hela tiden (så fort man böjer på knät) så jag får sätta dubbla kompresser på och massa sårtejp. Inte kul med små röda fläckar på klänningen, då får det åtminstone vara rödvin
    Men labbråttan då!!! Stackare!
    Smörj in med tex salubrinsalva så att huden hålls mjuk så läker det fortare o så slipper du att det spricker upp.....
  • ingenjörsbruden
    ingenjörsbruden skrev 2008-06-11 19:37:25 följande:
    tårtor.....Har hört mkt gott om Ultimate Cake i Malmö....
    *asg* så jag fick till det!!! hört gott om ett konditori...*hihihi*
  • ingenjörsbruden
    MatchlessLady skrev 2008-06-11 23:30:37 följande:
    Jag beställde min tårta från Vanilja och vi blev supernöjda. Snygg och god!a wife to be skrev 2008-06-11 18:03:17 följande:
    Hon ska göra vår tårta också....dock ligger Glumslöv 40 min från Sandby......men det kanske går att lösa?!
  • ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-12 10:24:54 följande:

hahaha shit så roligt DET lät...Min definition av nytändning är alltså att man löser korsord *asg*
    Börjar bli riktigt nyfiken på korsorden ni löser....!!!

Inget naughty väl?!
  • ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-12 10:28:00 följande:

Hahanäää det är just det... Vi låg o mös med en "Året runt" tidning lixom *asg*
    *asg* Du menar på fullaste allvar att ni löser korsord tillsammans!!!! O jag som har haft så höga tankar om dig, Anja, en vild o lite crazy brud som mkt väl kan sexa i garderoben på sitt bröllop!!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4