ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2
Grattis E hjärta A!!! Hur gick det? Ser framemot bilder sen!!
Grattis E hjärta A!!! Hur gick det? Ser framemot bilder sen!!
Jag ville också ha id, men alla som sminkar med det är på semeter när vi gifter oss.. så jag har hittat en annan superduktig tjej som sminkar med Mineralmakeup. Soul.
Grattis!! Åh vad roligt!!
E hjärta A skrev 2008-05-19 11:04:06 följande:
Jag känner mig stressad, mest ekonomiskt faktiskt.. tycker det är skitjobbigt just nu!!
Vi har 59 dagar kvar..
Känns inte alls roligt.. tror jag behöver sätta mig ner med min m2b och gå igenom allt.. lite stressad över att vi har mycke räkningar denna månad med, inte mer än i vanliga fall kanske, men känns ändå mycket, kollade igenom vad som går att ta bort och sa upp en prenumation, men mer än så var det inte.. *suckar*
Grejen är den att jag VET att skattepengarna kommer som täcker precis heeeela bröllopet, iaf det som är kvar att betala. Jag kommer ha en "hemma träff" och tjäna några tusenlappar. Jag kommer få in 1200:- på sånt jag sålt. *stressad iaf*
Åh herregud, bara tanken på att det någon gång "bara kommer vara 16 dagar kvar" får mig att krevera!
Fattar inte att det går så himla fort..
Vi ska ha helt vanliga wilma-tårtor, himelskt goda. De är så otroligt fina i odensbacken, supersläta!!
Vi ska bara ha dem vita, sen kommer vi sätta sidenband runt tårtan!
Vi beställer vanliga tårtor.. har inte nämnt ordet bröllopsttårta. ;o) Så vi betalar ca 650:- för 50 bitar.
I wilma är det hallon och vaniljkräm med marsipan ovanpå, plus vitchoklad ovanpå det. Så fräsch och god! Våran favorit!!