ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2
Ska se om jag orkar..
Jag hade någon timme tidigare blåst faran över då klockan började bli eftermiddag så jag satt på golvet och spelade spel med mina barn i shorts och sportbh när alla kom inrusandes. Fick peruk och tiara + förkläde med shysst mönster på. + gummistövlar.
Gick genom byn upp till en tjej som har massor av djur och grejer, fick skjuta gevär på ölburkar, mata getunge, hålla i kycklingar och rida. Starta trimmerna också men den gilla inte vädret..
Gick tipspromenad där jag var facit, frågor om mig och m2b alltså.
Fikade, och drack massor av alkohol, började med det redan när de kom iofs..
fick svara på frågor om m2b, klarade många. fick rita ett porträtt av honom med, jag är verkligen urkass på att rita. Alla gick hem till mig och duschade, gjorde oss i ordning och tog taxi till stationen, åkte tåg till örebro, där fick jag på mig en skylt "barnkläder säljes billigt" lyckades sälja alla och tjänade ca 180:- gick till strömpis och drack champange och hade supertrevligt, åt god mat och dansade heeeeeeeela natten. Mycket imponerad av kusinerna som kom och partade en stund, de hade cyklat 9 mil på dagen.. (till klassikern)
burger king på vägen hem och sen i säng..
har faktiskt en blåklocka idag, men den gav minsta sonen mig när jag kom hem, inte med flit dock, men det ser lite roligt ut + att ögonfransarna gick av på andra ögat.. det vet jag inte vad det beror på och det är väl kanske liiite värre.
Thats it.