• AJG

Bloggar?

Hej! Här har ni en riktig bloggnörd både när det gäller att läsa och skriva. Och det vore så kul att läsa bloggar som handlar om bröllopsplanering! Så ni som skriver, kan ni inte lägga ut er bloggadress här?

Min bloggadress är: lijoan.blogspot.com

Jag skriver inte speciellt om bröllop, även om det smyger sig in en hel del nu när det snart bara är tre månader kvar! Men ni som bröllopsbloggar, här är en bloggnörd som vill läsa!

• Svar på tråden Bloggar?
  • Goldensea

Åh vad kul att läsa alla era bloggar. Husmusen, din blogg har jag hamnat på många gånger då jag googlat på bröllopssaker eller spanat här på bt. Många bra tips!

Jag bloggar också men inte bara bröllop.

goldensea.blogg.se

• Nienna

bridesilly - Du måste gå in i din Instrumentpanel - Layout - Add a page element - Länklista och sen är det bara att börja lägga till!

• bridesilly

oh tack så mycket, har lite svårt att hitta på denna sidan

Nienna skrev 2008-04-07 23:01:48 följande:
    bridesilly - Du måste gå in i din Instrumentpanel - Layout - Add a page element - Länklista och sen är det bara att börja lägga till!
  • JohanoCissi

får inte in min adress men min heter johanocissis blogg....har precis uppdaterat den...

• JohanoCissi

att tillägga är att den finns här på bröllopstorget :ä-D

JohanoCissi skrev 2008-04-07 23:13:01 följande:
    får inte in min adress men min heter johanocissis blogg....har precis uppdaterat den...
  • alltidvi

Helt ok att länka till mig!

• bridesilly

ska försöka mig på det där att lägga till bloggar så jag slipper leta upp er varje gång

• NEoMA

samma här om det skulle vara någon som vill det

alltidvi skrev 2008-04-08 19:16:08 följande:
    Helt ok att länka till mig!
Svar på tråden Bloggar?