• AJG

Bloggar?

Hej! Här har ni en riktig bloggnörd både när det gäller att läsa och skriva. Och det vore så kul att läsa bloggar som handlar om bröllopsplanering! Så ni som skriver, kan ni inte lägga ut er bloggadress här?

Min bloggadress är: lijoan.blogspot.com

Jag skriver inte speciellt om bröllop, även om det smyger sig in en hel del nu när det snart bara är tre månader kvar! Men ni som bröllopsbloggar, här är en bloggnörd som vill läsa!

• Svar på tråden Bloggar?
  • AJG

Hello!

Jag har gjort en liten "bröllopslista" och lagt upp på min blogg. Bara för skojs skull. Lägger upp frågorna här, så vore det ju jättekul om flera ville svara på den, antingen här eller på era bloggar! Just for the sake of fun!

En sak...

...som blir dyr:
    ...jag gör själv:
    ...jag är nöjd med:
    ...jag är orolig för:
    ...som brudgummen fixar:
    ...som en vän hjälper dig med:
    ...som inte får hända:
    ...jag ska köpa nästa lön:
    ...jag inte hade tänkt på:
    ...till som brudgummen fixar:
    ...jag köpte väldigt tidigt:
    ...som vi inte har bestämt än:
    ...vi är överrens om:
    ...vi inte är överrens om:

och en sak jag ser fram emot:

• Nienna
    AJG skrev 2008-04-15 22:59:42 följande:
    Hello! Jag har gjort en liten "bröllopslista" och lagt upp på min blogg. Bara för skojs skull. Lägger upp frågorna här, så vore det ju jättekul om flera ville svara på den, antingen här eller på era bloggar! Just for the sake of fun! En sak......som blir dyr: ...jag gör själv: ...jag är nöjd med: ...jag är orolig för: ...som brudgummen fixar: ...som en vän hjälper dig med: ...som inte får hända: ...jag ska köpa nästa lön: ...jag inte hade tänkt på: ...till som brudgummen fixar: ...jag köpte väldigt tidigt: ...som vi inte har bestämt än: ...vi är överrens om: ...vi inte är överrens om: och en sak jag ser fram emot:
    Kul! Jag ska fundera lite och lägga in svaren i min blog senare!
  • Pumpkin

Nu ligger listan i min blogg

• AJG

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-16 10:28:01 följande:

Nu ligger listan i min blogg
    Kul! Då ska jag kolla
  • bridesilly

kan någon förklara för mig hur sjuttan man lägger in en kommentar i nån annans blogg? Jag lyckas inte.

• Pumpkin

Du klickar på kommentarer under inlägget.

• bridesilly

ja det har jag gjort men då kommer det upp att man ska skriva användarnamn och lösenord sen?
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-16 15:20:31 följande:

Du klickar på kommentarer under inlägget.
  • Pumpkin

Ja, ditt användarnamn och lösenord på blogger.com. Har du inte blogger så kan du ju välja att inte logga in för att lämna kommentar.

• bridesilly

ah okej, jo jag har blogger men har inte vart inloggad. Min bloggadress står tidigare i tråden och på min sida här på BT

Svar på tråden Bloggar?