• AJG

Bloggar?

Hej! Här har ni en riktig bloggnörd både när det gäller att läsa och skriva. Och det vore så kul att läsa bloggar som handlar om bröllopsplanering! Så ni som skriver, kan ni inte lägga ut er bloggadress här?

Min bloggadress är: lijoan.blogspot.com

Jag skriver inte speciellt om bröllop, även om det smyger sig in en hel del nu när det snart bara är tre månader kvar! Men ni som bröllopsbloggar, här är en bloggnörd som vill läsa!

• Svar på tråden Bloggar?
  • AJG

Klart det är okey! Ja skriver ju för att läsas

• Bauti

Min blogg kanske inte handlar om bröllopsplannering då jag redan är gift. Men livet som fru och andra i-landsproblem finns med.
    bautiblubb.blogspot.com/
    Alltid kul att få lite läsare

• AJG
    Bauti skrev 2008-04-08 21:09:08 följande:
    Min blogg kanske inte handlar om bröllopsplannering då jag redan är gift. Men livet som fru och andra i-landsproblem finns med.bautiblubb.blogspot.com/Alltid kul att få lite läsare
    Andra i-landsproblem, haha!
  • bridesilly

Nu tror jag att jag har lagt till alla

• bridesilly

kanske glömde att säga men om viljan finns så får ni gärna länka min sida också

• bridesilly

läser ni bloggar varje dag?

• loveisalive

Har inte haft den så länge men...skriver om lite allt möjligt, men det e klart att det blir en hel del bröllopsprat nu när det närmar sig

• nawla

Här kommer min bröllopsbloggs, som bara handlar om bröllopet: www.080809.bloggagratis.se

Läser många bloggar varje dag (gärna om just bröllop) och skriver själv var och varannan dag...

Svar på tråden Bloggar?