Camebridgekuren - tråd 10
och du, att skriva om sånt man känner, sånt man är ledsen över osv är inte tråkigt... klart du ska kräka av dig här inne
Denna tråden är ju bra till så mycket
och du, att skriva om sånt man känner, sånt man är ledsen över osv är inte tråkigt... klart du ska kräka av dig här inne
Denna tråden är ju bra till så mycket
Jag beundrar alla er som kämpar vidare och biter ihop när ni når era plaåter. jag har hittills fallit ihop m dunder och brak vid varje platå eller motgång och bara LETAT skäl och ursäkter att få ÄTA. Och med ÄTA menar jag att få trycka i mig en hel burk nutella eller så.
Är jag en obotlig frossare???
Hallå, fortfarande ingen möhippa så jag har inte vågat börja...
Men på måndag kommer jag köra igång oavsett. Blir inte möhippan i helgen så får jag helt enkelt bryta ketosen för den, men då måste ni VERKLIGEN peppa mig att orka fortsätta sen!!
Så bra det går för er här inne. Jag blir jätteinspirerad och inte så lite avundsjuk
Duchess för att inte bryta ketosen så får du inte överstiga 100 g kolhydrater per dag. Då bryts den. Tyvärr... Så det är ytterst lite man kan äta jämte cb om man vill vara i ketos. Har kollat upp det ganska noggrant.
Önskar man kunde äta obehindrat av allt möjligt...
Man kan ju äta proteiner, dvs kött, fisk, räkor, skaldjur etc men sötningsmedel sabbar oxå till viss del så bara ytterst lite sådant. (jag kör dock sakett i kaffet annars står jag inte ut).
sen är det ju så att man går ner ändå, för vem sjutton äter så lite i normala fall!? Så jag tror inte man ska vara så hård mot sig själv
Nej vänta... 100 g är ju ganska mycket. undrar om det var 100 mg??? Hmmm... nu blev jag osäker... ah måste kolla upp det där igen
Mmmm dricka ordentligt är verkligen ett problem för mig! Jag blir så jä..la förstoppad när jag går på cb. Tycker inte man gör annat än dricker
Jag har börjat idag... Nu är det ren kur som gäller och jag SKA kunna ha min klänning utan korsett på stora dagen!
Det är faktiskt inte över midjan, magen som problemet är, utan över revbenen ryggen, den decimetern som är precis ovanför midjan, men under brösten... Har massor av ryggfett som ska bort (som tur är så är detta det första jag blir av med när jag går ner i vikt.)
det fattades ca 4-5 cm för att få upp dragkedjan i ryggen just där. Däremot gick tygstyckena att få ihop på bysten och över bysten så det är bara den biten som är under byst och övre delen av magen som är problemet.
Men det ska gå... när jag gått ner vad jag ska så ska jag gå t en sömmerska och så får hon fixa till klänningen så att den följer mina former bättre.
Nu jä..lar tjejer. Nu ÄR JAG VERKLIGEN PEPPAD.
Cambridge och stavgång och situps är det som gäller nu
Måndag idag oxå och mina mått ser ut som följer (vi väger och mäter fortf på måndagar hoppas jag )
Mina mått:
Vikt: 84,1 kg
Längd: 1.69 cm
Bystmått: 104 cm
Magmått: 87 cm
Höftmått: 112 cm
Viktnedgång är ju alltså inget jag skriver in idag, haha...
Men nästa vecka hoppas jag kunna skriva in, viktändring MINUS x kg
Loom
japp i midjan lixom, där man är som smalast! Min sitter typ precis under revbenen, någon cm över naveln