Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Camebridgekuren - tråd 10

anettan då har vi ju jättelika mått... det är ju skitkul...

desto mer kan vi PEPPA varann att minska de jä..la måtten, haha...

Jag måste ju dessutom VERKLIGEN minska mitt UNDER BYSTEN MÅTT för det är där min klänning ej går att få ihop.

Där är jag nu:

89 cm, mätte faktiskt om mig nu, mer exakt UTAN kläder på och utan att spänna magmusklerna det minsta. det ändrade måtten lite. Jag spänner nog alltid magen lite omedvetet när man ska mäta den.

Så här ser det ut på riktigt:

Byst: 105
    Underbyst: 89
    Midja: 89
    Höft: 110,5

• Anja 19 juli 2008

Broccoli är inga kolhydrater att tala om

• Anja 19 juli 2008

Mmm jag har bred bröstkorg (revbenen lixom) tyvärr, för det är precis där min klänning inte går ihop så jag är lite överdimensionerad där. Har breda axlar oxå för att vara tjej (såååå fult)

• Anja 19 juli 2008

hehe det är ok... man blir ju lite aggressiv av att vara hungrig

Jag är SVINHUNGRIG nu, men jag kom på att jag ju måste ta min andra halva påse nu, jag äter ju halva påsar så det blir sex mål om dagen och jag är lite sen med min andra halva känner jag. Ska ju hinna med fyra påshalvor till sen

• Anja 19 juli 2008

Alltså egentligen ska man ju ej ha mjölk i när man går på ren kur, ej heller sackett men jag har både och för om jag INTE dricker ens mitt kaffe så som jag vill ha det, då trillar jag dit.

man kan ju äta upp till 100 kolisar om dagen utan någon fara för ketosen så en liten skvätt mjölk per kaffemugg är ingen fara egentligen, men suget efter sötsaker o sånt kan ju påverkas så det handlar väl om hur stark man är.

Själva processen blir kanske jobbigare för en själv, men jag föredrar att få njuta av mitt kaffe och så får jag väl kämpa dubbelt så hårt m karaktären

• Anja 19 juli 2008

0,27 kg om dagen är nog helt ok.

Det blir på en vecka: 1,9 kg.

Visst man vill gärna gå ner över 2 kg i veckan. Min första undran är. Dricker du tillräckligt med vatten. För om du inte får i dig dina 3-4 liter om dagen så går du heller inte ner som du ska. Drick drick drick

• Anja 19 juli 2008

LOOM

shit vad bra att du är här, för det du får höra från dina läkare måste ju vara det som gäller...

Perfekt! Ska fråga dig så fort jag undrar nåt, hihi...

Så man kan alltså ha sackett i kaffet? Är ju inga kalorier alls. Och tex dricka pepsi max, är ju heller inga kalorier alls!

YES

• Anja 19 juli 2008

Det är endast ok m lättmjölk eller? För jag har bara mellanmjölk och jag fixar inte kaffe m lättmjölk! Om man tar mellanmjölk men tar pyttelite, bara en matsked typ, det måste väl vara ok!

• Anja 19 juli 2008

dricker två muggar kaffe om dagen så det hade bara blivit två matskedar. Det måste väl vara ok!?

• Anja 19 juli 2008

Usch ja, det är tyvärr så, även om man tar dubbelt så mkt lättmjölk som mellanmjölk så smakar det skit

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10