Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Camebridgekuren - tråd 10

MyStyle

haha fast det går ju SAKTA...

men jag märker ändå skillnad...

jag menar i normala fall tillåter jag mig ALLT... jag har ett riktigt frossar-beteende. kan inte gränsa mig själv, kan inte stoppa och vill alltid ha något gott att tugga på.

Men nu så äter jag nutrilett t frukost, cb till lunch, sallad eller vanlig nyttig middag, kaffe, dricker mkt ramlösa och vatten, och äter cb till kvällsmat

och jag FÅR unna mig saker.

Då blir det ju ändå helt extrema skillnader i hur jag BRUKAR leva så jag går ju ner i vikt, om än lite saktare och jag klarar det LÄNGRE

• Anja 19 juli 2008

Usch ja men sån är ju jag oxå men varje gång jag kör stenhårt m nåt så blir jag helt deppig och så slutar det med att jag lurar mig själv, fuskar, känner mig usel coh till slut så frossar jag, går upp allt + lite till så jag tror f..n inte jag har nåt val *asg*

• Anja 19 juli 2008

chickpea

grattis... Härligt när vågen rör på sig (alltså siffrorna på vågen, fniss)

• Anja 19 juli 2008

niklasblivandefru

jag hade struntat i frukt, men å andra sidan så kör du ju kombinerad kur iochmed att du äter vanlig frukost så om du inte kan vara utan kiwi så kan ju knappast en kiwi om dagen skada. Det ÄR ju inte godis eller chips lixom, utan en frukt! och det är ju nyttigt så länge man inte äter för många (blir mycket fruktos då, vilket inte heller är bra).

Så kör du med din frukt men ät den på förmiddagen då du förbränner mer

• Anja 19 juli 2008

Planete

klart du får Här är alla välkomna... Vårt gemensamma mål är ju att vi vill gå ner i vikt

Jag varvar Cambridgepulver med nutrilettbars så jag kör ju en mix

Välkommen!

• Anja 19 juli 2008

Planete

japp 19 juli är det här oxå Mkt bra datum

Minst 7 kg vill jag ha gått ner tills dess. Sätter inte högre mål än så.

Är 169 cm och vägde tidigare (innan barn 2 och 3) 62 kg, vilket var perfekt för mig. Nu är det 75 som är mitt mål till bröllopet.

Har varit uppe och snurrat på 95 så jag har gått ner till 82 iallafall, men det har tagit tid.

• Anja 19 juli 2008

Planete

om din kropp är van att gå på kolhydratfri kost så kanske cambridge är bättre för dig än nutrilett. Jag körde nutrilett i åtta veckor utan att gå ner ett gram! Sååå trist.

Cambridge innehåller knappt några kolhydrater och har färre kaloriera än nutrilett samtidigt som det ändå innehåller alla näringsämnen man behöver. Man går ner MYCKET snabbare med cambridge, om det är en rivstart du vill ha alltså

• Anja 19 juli 2008

aka79

det enda som händer är att du kommer ur ketosen, men du kan ju bara börja om dagen efter. Du fördröjer dieten lite m andra ord.

Så kan man absolut göra när det är något speciellt. Utan dåligt samvete.

• Anja 19 juli 2008

Själv har jag sabbat allt helt o hållet.

Kommit ur mitt tänk helt... måste komma tillbax... suck

ätit vad jag vill, inte speciellt onyttigt men ätit helt vanlig mat, mackor osv, åt lördagsgodis igår osv.

Jag MÅSTE skärpa mig.

Men just nu känner jag bara ingen ork. men jag MÅSTE ju ha ork.

Peppa mig! Jag VILL JU gå ner i vikt!

• Anja 19 juli 2008

Ni är så goa och så uppmuntrande och jag har nått vissa resultat. Hittade bla ett par jeans i garderoben med lappar kvar osv som jag köpte för över ett år sen men där det fattades ca 15 cm för att knappen ens skulle NÅ knapphålet... Gick inte ens att pressa ihop.

Nu har jag dem på mig! Sitter jättebra. Så det känns topppen

men min karaktär sviktar...

Har precis ätit FYRA frallhalvor med tjockt lager NUTELLA på. Suck...

jag MÅSTE skärpa mig!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10