• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Imrogon ska jag börja ren kur igen. JAg är faktiskt rädd. Tror inte jag kommer fixa första dagen. Inte när det finns kakor och annat gott hemma. JAG VILL KLARA DET!!

Usch, är så deppig just nu. Kanske därför som jag känner som jag gör inför morgondagen?

• AoM

God morgon!!

Så var det då dags för ren kur och invägning!! Varit vaken en timme nu men gått omvägar förbi vågen :)

• AoM

Jag vägde mig imorse, 77kg. Förra måndagen vägde jag 79,2 och efter tre dagar på ren kur var jag nere på 75,4. Men nu nu har jag ju ätit vanlig mat i fem dagar, trodde jag skulle väga mycket mer!!

Hade tänkt börja på ren kur imorse men det var så svårt! Först åt jag en mandelkaka och sen två rostade mackor och ett glas mjölk.

Jagär USEL!!!

• AoM

ja men jag har läst att man går upp vattnet igen, ca 2 kg eller ngt.
    Så jag tänkte att om jag går ner två kilo mer än mitt mål så går jag ju upp till min målvikt igen när jag börja äta :)

• AoM

Och jag sitter här och äter kakor. Så gick det med att börja ren kur idag... Fan att jag inte kan skärpa mig! Men finns det kakor hemma så måste jag äta upp dem. Men nu har hag ätit upp dem, hahah

• AoM

Jag behöver peppning idag, börjar nu på ren kur igen!
    Försöker fokusera på mitt mål... men det är såå svårt!

• AoM

Hej och välkommen till tråden!!

Vi kan peppa varandra, jag börjar också på ren kur idag!!
    Gick på ren kur i fyra dagar förra veckan men sen blev det galet med kalas och sådant. Så nu tar jag nya tag med start idag!!

Mizty skrev 2008-04-10 08:59:49 följande:
    Hej, hej!Tänkte hoppa in här om det är OK?! Behöver nog lite pepping Började på ren kur idag... Ska göra allt jag kan för att gå ner 10 kg på 2 månader, tror ni det är möjligt?Sedan har jag ca 10-15 kg till som behöver bort, men det får bli senare. Vi gifter oss i Nov 6 klänningen är inköpt så det får inte bli för mycket heller Har kikat in ibland & läst hur det går för er, ni är superduktiga!!Thiaa - Grattis till nya jobbet
  • AoM

Jag blev riktigt peppad idag!
    Var och provade brudklänning idag (har visserligen beställt en från en annan affär men ville ändå visa min tärna vad jag har beställt). Kärringen i butiken sa hur som helst att jag var STOR!! Provade stl 42, kunde LÄTT ha den, om ngr kilo kan jag ha en 40. Men hon sa det iaf, att jag var stor!!
    Ojojoj

• AoM

dag 1 på ren kur har just börjat för mig. 76,9 kg.
    Känner mig jäkligt laddad:)

• AoM

är det många av er som har köpt stickor på apoteket?

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10