Camebridgekuren - tråd 10
mica o krille
då börjar vi båda idag :)
Har just druckit min frukost, nu hinkar jag vatten!
mica o krille
då börjar vi båda idag :)
Har just druckit min frukost, nu hinkar jag vatten!
just vattnet är det svåraste för mig, till slut smakar det bara illa!
Sitter här och dricker vatten och försöker föreställa mig hur bra jag ska må när kilona försvinner!
Att jag kan ha mina gamla kläder igen (som visserligen är GAMLA och inte alls moderna), men jag kommer iaf att kunna ha dem. Jag kommer att kunna bada utan att skyla mig bakom en handduk på stranden.
Jag kommer att tycka om mig själv.
Jag kommeri spegeln kunna se den söta tjejen jag vet finns inom mig.
Och jag kommer kunna ha sex med min älskling utan att oroa mig över att jag måste hålla in magen :)
Hej!!
JAg har testat nutrilett men det gick inte alls för mig. Jag älskar kakaon, alltså i cambridgekuren!! Så god! Mixar med 3dl vatten och fyra isbitar :)
Jag sitter här och längtar efter min lunch-kakao :) Vet inte om jag är knäpp men efter några dagars drickande är den sååå god!
vad jag vet är det ingen mjölk i... och man blandar inte i ngn....
här finns en innehållsdeklaration!
www.viktklubben.nu/products/default.shtml
fan. Första dagen på ren kur och jag har redan åkt dit. En rostad macka med vitlök och smör... mmm!
Skit!
Idag blir det kombinerad kur för mig, "råkade" äta en macka till frukost:)
Thiaa
Jag håller så med dig om det du ser fram emot, nya matvanor, rutiner osv!! Önskar att man snart var där!
Idag börjar jag på ren kur, hade tänkt göra det i fredags men det körde ihop sig, ja eller så hade jag ingen karaktär :) Fick mens men all mensvärk som hör till, det sista jag var sugen på då var ren kur och vatten.
Så nu idag är det min dag.
För min del tror jag att det handlar om att bara bestämma sig och sen hålla fast vid det beslutet och fokusera.
Det enda jag är lite rädd över är det som cissit beskriver, att när jag kommer ner till den vikten jag tror mig vilja ha, att jag då inte är nöjd ändå. Men det får jag hantera när den dagen eller vikten kommer.
Imorgon börjar jag mitt nya jobb. JAg är lite nervös, speciellt över det faktum att jag först ska träffa alla nya arbetskamrater och ngn timme senare dricka min påse och förklara det.
Fast folk kanske förstår, man kanske kan skylla på att man är en hysterisk blivande brud :)
Usch, det kommer bli en tuff dag. Först ska jag jobba 8-16 på nya jobbet och sen börjar jag 16.50 på mitt gamla jobb...
Kommer nog glömma vattendrickandet är jag rädd!!