bröllops lull lull
Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull
Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull
Japp vi ska också ha samarin Kommer finnas en nödkorg på toaletten med samarin, plåster, alvedon, näsdukar, tamponger och bindor typ. Sånt som man inte tänker på att ta med sig själv men som kan vara behövligt ibland
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 22:30:34 följande:
Kanske en onödig detalj i mångas ögon med toalettkorgar men säkert en uppskattad sak av den som har halsbränna eller ont i huvudet. Javisst ja, små engångsmuggar kommer finnas i korgarna också
Ja det finns alltid de som ser det negativa i saker istället för det positiva. Själv skulle jag se det som en oväntad och kul detalj som gör bröllopet mer personligt
bridesilly vi tänkte på det med men eftersom vi vet riktigt hur det ser ut på toaletterna där än så blir det antagligen att vi har de på borden
Jag har köpt ett spaset någonstans där man fick med en söt liten korg. Så den kommer vi att använda om det nu blir att vi kan det
Ja det blev vita med blå blomma
Ja jag tror det med men eftersom bröllopstemat är blått så är jag liiite så... men det är nog bara nerverna som spökar för man inte vet hur de kommer att se ut *Skrattar*
Jag kommer att sätta ett blått band runt om den och stansa ut ett hjärta på placeringskortet och sätta fast på mintaskarna. På så sätt så är det ingen som vet hur det kommer att se ut hihi..
kan slänga upp en bild imorgon på hur det kommer att se ut (hittade en Ozon mint ask som jag testade på)
Japp jag gillar detaljer, har alltid gjort så varför ska inte det synas på vårt bröllop också
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 22:42:18 följande:
Föresten, hoppas ni har bilder på ert godisbord sen när bröllopet är över. Kul att se resultatet sen
bridesilly hehe precis det ska ju spegla en själv
Jag tycker inte det är onödigt för det är nästan ALLTID det som fattas.. Vet själv när jag hjälpte en kompis vid en poker turnering och det kom fram en kille och fråga "ursäkta, ta inte detta på fel sätt, men oftast så har ni tjejer alvedon med er du råkar inte ha en på dig"
Så det visar ju bara att det är en bra sak att ha. Dock så kan ajg inte ha det då jag är livrädd för att styvdottern kommer att pilla på dem. Så jag kommer nog att ha det i väskan eller något istället