• bridesilly

bröllops lull lull

Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull

• Svar på tråden bröllops lull lull
  • Kärlek ger näring åt själen

De tulpanvaserna tänkte jag också köpa

Hmm var har ni hittat era stora glasskålar någonstans? Jag har en som liknar kristall som jag är rädd om

Hmm aha jag tror jag vet vilka det är

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-27 19:50:42 följande:

De tulpanvaserna tänkte jag också köpa Hmm var har ni hittat era stora glasskålar någonstans? Jag har en som liknar kristall som jag är rädd om Hmm aha jag tror jag vet vilka det är
    jag har köpt dem på outlet butiken för hem och hushåll i ullared. Jättebilligt och fint

Bridesilly Aha Jag missade att vara där inne när vi var där *Skrattar* Får se om vi hittar det någonannanstans. De har kanske någon fin på Smålänningen

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 10:01:19 följande:

Bridesilly Aha Jag missade att vara där inne när vi var där *Skrattar* Får se om vi hittar det någonannanstans. De har kanske någon fin på Smålänningen
    där finns säkert billiga

Ja jag hoppas på det

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 12:44:21 följande:

Ja jag hoppas på det
    det är du och jag som håller liv i tråden, vart är dom andra månntro?

Ingen aning.. *tyvärr* de kanske har tröttnat på att vänta?

• bridesilly

haha nej då det kommer det kommer. tar lite tid från usa bara. Det är det som är nackdelen med att handla därifrån. Man får inte hem det på en dag eller två som hemma i sverige

Nej hehe... Jag har ju två saker o vänta på ifrån USA hehe det gör att väntan blir ännu längre *s*

• bridesilly

Jag har beställt även från andra sidor i usa + att jag väntar på mina klänningar från 1koo så det är mycket som ska komma hem, blir julafton snart igen

Svar på tråden bröllops lull lull