• bridesilly

bröllops lull lull

Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull

• Svar på tråden bröllops lull lull
  • Neri05

Bridesilly:nu har jag mätt o grejat mina tärnor :)jag kmr n imorgon o hojtar till,så får du jättegärna hjälpa mig :)godnatt på er!

• bridesilly

ok säg bara till vilket du behöver hjälp med så ska vi se om jag kan

Neri05 skrev 2008-04-20 22:05:13 följande:
    Bridesilly:nu har jag mätt o grejat mina tärnor :)jag kmr n imorgon o hojtar till,så får du jättegärna hjälpa mig :)godnatt på er!
  • bridesilly

Hur går det med vår planering? trodde jag kunde kolla statusen men det funkade ju inte ...man är ju tvugen att logga in hehehe och det kan ju bara fitforfight.

• Kärlek ger näring åt själen

Undrar med Jag sa igår.. Hoppas nu att sakerna inte dröjer allt för länge *är sååå nyfiken*

bridesilly skrev 2008-04-23 10:14:52 följande:
    Hur går det med vår planering? trodde jag kunde kolla statusen men det funkade ju inte ...man är ju tvugen att logga in hehehe och det kan ju bara fitforfight.
  • bridesilly

ja ska bli roligt när dom kommer sen. hur gick det med gojane?
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-23 10:19:19 följande:

Undrar med Jag sa igår.. Hoppas nu att sakerna inte dröjer allt för länge *är sååå nyfiken*

Ja det ska ju det

De hade inte kvar skorna jag ville ha blev så besviken... när jag äntligen tjatat på gubben att jag ville ha dem *Asg* (Han som har visa det var därför fast det var inte så mycket tjatande ändå *Skrattar*

bridesilly skrev 2008-04-23 10:19:54 följande:
    ja ska bli roligt när dom kommer sen. hur gick det med gojane?Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-23 10:19:19 följande:
  • fitforfight

SKU Item Name Ordered Status
    MB-05 wedding painted daisy (min. of 24) 24 Ordered processing

FC-4836 candy scoop in gift box 25 Ordered processing

Här e statusen , det enda man behöver för att kolla är ordernr och min mailadress och den har ni ju så hjälp mig att hålla koll.

• bridesilly

försökte med det men kunde inte hitta din emailadress

fitforfight skrev 2008-04-23 11:26:41 följande:
    SKU Item Name Ordered Status MB-05 wedding painted daisy (min. of 24) 24 Ordered processing FC-4836 candy scoop in gift box 25 Ordered processing Här e statusen , det enda man behöver för att kolla är ordernr och min mailadress och den har ni ju så hjälp mig att hålla koll.
  • bridesilly

Hehe hur otålig kan man bli, sitter redan och hoppas på att orderna ska vara färdig snart

Bridesilly men nu är det inte sååå lång tid kvar ca halva tiden

Svar på tråden bröllops lull lull