bröllops lull lull
Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull
Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull
Munchkin Nä det är det definitivt inte
Det bästa är nog om vi försöker hålla vikten där den är fram tills bröllopet så att klänningarna sitter som de ska *S*
Munchkin ja det är nog det.. Eller om man går ner lite för jag tror det är lättare att sy in än att ta ut *Skrattar*
det är nog sant, i vilket fall som så ska vi nog hålla oss borta från godiset fram tills bröllopet *S*
Munchkin Ska försöka Har klarat mig hitintills
Men jag sa att när vi åker till Ge-Kås på måndag så lär jag synda. För mitt blodsocker brukar bli lågt när jag inte äter på ett tag (jag har inte dia men kan känna av det ändå). Så jag lär ju ha något sött med mig på vägen hem. Men det lilla tror jag inte ska göra någon större skillnad eftersom jag kommer att hålla det igen sen
jag har inte lyckats så bra....sambon var iväg och köpte massa godis för en stund sen så jag har väl smällt i mig 2 dubbelnougat själv här ikväll *S*
Ge-Kås är annars ett farligt ställe...finns alltför mcyket billigt där...sen hjälper det ju inte att Göteborgs kex har en outletaffär runt hörnet *S* Synd att det är så långt ner till Ullared...ett tag anornade ägaren av Ge-Kås shoppingflyg ner, men det gör de inte längre
Hur går det? Har alla pengar trillat in än?
Tyvärr inte ! kollade både i morse och nu.
meeeeen suck
Okej