• bridesilly

bröllops lull lull

Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull

• Svar på tråden bröllops lull lull
  • Kärlek ger näring åt själen

Jaa det gör ju det Men det ska tydligen vara lite trixigt iom man inte bara har choklad utan även olja för att få den att flyta snyggt. Så vi får prova oss fram på en chokladkväll med några vänner *skrattar*

hmm hoppas att hon betalar snart så vi kan beställa

Munchkin skrev 2008-04-11 19:53:01 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-10 23:43:52 följande:
    mm det ser riktigt mumsigt uthade varit kul att prova nån gång
  • fitforfight

Hon skulle föra över dom ikväll så senast måndag skulle dom va inne.

• Munchkin

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-11 20:06:16 följande:

Jaa det gör ju det Men det ska tydligen vara lite trixigt iom man inte bara har choklad utan även olja för att få den att flyta snyggt. Så vi får prova oss fram på en chokladkväll med några vänner *skrattar*
    Det kan nog behövas, det vore ju mindre bra om oljan tog över chokladsmaken...eller det blev för lite olja så att chokladen inte flyter runt *S*
  • sommarbrud 080802

Hej tjejer!
    Har haft strul med internetbanken så har inte kunnat föra över pengarna. Är inte hemma just nu,men gick in och tittade och nu funkar den igen! Är hemma efter 22 så för över dem då. Fitforfight borde ha dem senast på måndag! Usch vad arg jag har varit!.. Bara varit strul hela tiden...både med datorn,internetbanken och nätet.. grr!!!

• bridesilly

oj ja det är aldrig kul när inte internet fungerar. Man kan få lite abstinens
    sommarbrud 080802 skrev 2008-04-11 21:00:29 följande:

Hej tjejer!Har haft strul med internetbanken så har inte kunnat föra över pengarna. Är inte hemma just nu,men gick in och tittade och nu funkar den igen! Är hemma efter 22 så för över dem då. Fitforfight borde ha dem senast på måndag! Usch vad arg jag har varit!.. Bara varit strul hela tiden...både med datorn,internetbanken och nätet.. grr!!!

Precis.. och det hade ju def inte varit roligt om det blir så på dagen D .. *Skrattar* Då är det nog bättre att prova sig fram först

Ingen fara Sommarbrud. Hoppas att nätet och allting ordnar sig nu för dig. Kan tänka mig att abstinensen varit svår

Munchkin skrev 2008-04-11 20:56:49 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-11 20:06:16 följande:
    Det kan nog behövas, det vore ju mindre bra om oljan tog över chokladsmaken...eller det blev för lite olja så att chokladen inte flyter runt *S*
  • Munchkin

Dessutom så lär det vara väldigt gott att prova sig fram till rätt mängd skulle jag tro

Mm Min m2b är en chokoholic så det passar honom perfekt.. själv så försöker jag dra ner på allting som heter godis och har lyckats hålla det nu i 4 dagar *Stolt* Inte en enda godisbit (trots att det är min andra last)

• bridesilly

duktigt )
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-11 22:37:35 följande:

Mm Min m2b är en chokoholic så det passar honom perfekt.. själv så försöker jag dra ner på allting som heter godis och har lyckats hålla det nu i 4 dagar *Stolt* Inte en enda godisbit (trots att det är min andra last)
  • Munchkin

Försöker med att dra ner på allt onyttigt nu så att klänningen passar när den väl ska användas...m2b gör likadant...kan väl säga att det går halvbra för min del...köpte 2 kartonger med nötcreme till bröllopet i onsdags, och tyvärr var båda kartongerna locklösa...vilket inte är bra...hade de varit förslutna hade jag kunnat låta bli dom, men nu ligger ( låg) det 160 nötcreme i en påse och bara ber om att bli uppätna...har gjort mitt bästa för att hålla mig borta...men det är nog bara 150 kvar i påsen nu *S*

Svar på tråden bröllops lull lull