bröllops lull lull
Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull
Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull
gå ned med dom i källarförrådet och lås dörren så glömmer man snabbt att man hade några
Mm känner mig såå stolt faktiskt annars så brukar jag alltid falla på kvällen men icke nu *Skrattar*
Haha munchkin jag känner igen det dära.. *Skrattar* Fast jag vet inte hur tusan jag har lyckats.. för det roliga var i måndags morse så sa jag bara till mig själv "nej nu är det bra med godis" och har sluppit suget *Skrattar*
Men jag har inte problemet att jag ska komma i klänningen utan snarare för mina stackars leder inte mår bra. Nu är min största fasa att jag inte KAN ha min klänning *S*
haha Bridesilly jag gillar din idé...fast risken är väl att påsen helt glöms bort och så återfinns den lagom när vi ska ha ut julgrejjerna eller nåt sånt *S*
Kärlek...Jo oftast är det ju så det är..har man väl bestämt sig att nä nu får det vara nog, så lyckas man med det mesta...jag vet, jag lyckades bli av med 25 kilo bara genom att lägga om kosten litegranna och undvika godis förutom på lördagar *S*
nej då, vi samlar allt i källaren för att inte vår lilla lägenhet ska svämma över med bröllops saker. För att inte glömma bort något har jag allt jag köper och har till bröllopet på långa listor. dessa listor används igen dagen före bröllopet för att checka att allt är med
Vi har alla brölloprelaterader prylar i mitt pysselrum...som för övrigt väldigt sällan används till just pysselm utan oftast används som avstjälpningsområde för diverse bråte....ser knappt skrivbordet löngre *S* men det betyder ju dock att godiset finns inom räckhåll hela tiden...får kasnke leta rätt på en nyckel till det rummet och se till att hålla dörren stängd och låst *S*
Jag vill ha mina skopor nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ursäkta mig en smula men jag blir otålig när jag väntar på saker jag beställer..hehehe å det är inte ens beställt än, hur ska detta gå
Jag vet hur det känns jag är likadan *S* Finns det nåt jobbigare än att vänta på saker man har beställt?
samtidigt som man ber en bön om att det inte ska fastna i tullen hahaha
Jag känner igen det. Jag gick ner 20 kilo på samma sätt. men jag vill inte gå ner sååå mycket nu.. för då blir det att hitta en ny klänning och det vill jag inte
Vi har våra bröllopssaker i förådet och i ett skåp. Men det börjar bli fullt i skåpet så jag får väl utrymma en garderob så jag får plats med lite till *Skrattar*
Bridesilly säger det samma.. Hoppas att det går fort och att det inte fastnar.
Nä hitta en ny klänning i sista minuten är väl inget drömscenario direkt *S*