• bridesilly

bröllops lull lull

Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull

• Svar på tråden bröllops lull lull
  • Kärlek ger näring åt själen

Jag kommer att ta kort måste ju föreviga det

Hehe jo det kan jag göra. Ska föröska hinna med deti morgon annars så blir det på onsdag det kommer upp en bild.

Jag tror ni andra hinner före mig.. jag ligger sist i ligan

• bridesilly

Det sägs ju faktiskt att bröllopet ska spegla oss som brudpar och vi gillar (och speciellt jag) att frossa i detaljer. Allt måste kännas rätt och det gör det ju när jag fått bestämma alla dekorationer och detaljer tillsammans med min blivande. OCH då är en sak som skopor till godiset ett absolut måste

• Munchkin

Kommer att se till att det tas kort på ALLT *S* Heslt före hälften är uppätet med....*S*

Ska fixa nån riktig lyxfrukost till lokalen med åt min älskade ssyter tillika tärna och hennes sambo som ska sova över i lokalen så att de som vill festa länge får vara kvar så länge de vill utan att känna sig utslängda, plus att de ska städa stället dan efter...förhoppningsvis kommer ågra fler att ställa upp och städa med.

Precis.. det är nog det bästa med att ha det halvhemligt för ingen kan komma och säga att det är onödigt Asg :-d min mormor försökte när jag berätta att jag skulle ha brudklänning. För henne hade det räckt med en fin sommarklänning. Nu däremot så är hon såå nyfiken på vad jag nu har hittat för något hehe Hon har lärt sig att det är inte lönt att säga något

Plus att min pappa gav min m2b rådet "Ge henne allt hon vill till bröllopet.. så slipper du en bridezilla" hehe

• bridesilly

Haha en bridezilla

Ja vi avslöjar inte några detaljer för någon alls varesig det gäller dukning eller klädsel. Det är inte deras rätt och fel som gäller utan vårat

Haha det är sant Det var det första han sa till honom när vi berätta att vi skulle gifta oss *S*

Nej jag berätta det för min mormor för jag ville berätta det för någon. Men nu så tycker hon bara det är kul med alla detaljerna

• bridesilly

Ja det är väll väl när dom tycker det är roligt men annars kan man dock få höra hur ANDRA vill ha SIN ide om det perfekta bröllopet ska vara. Men det struntar jag i för det är jag och min m2b som ska få våran drömdag inte mina eller hans släktingar.

• Munchkin

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 22:49:58 följande:

Plus att min pappa gav min m2b rådet "Ge henne allt hon vill till bröllopet.. så slipper du en bridezilla" hehe
    Smart pappa du har

Jag pratar inte så mycket bröllop med de som är bjudna, det blir mer med jobbarkompisarna och en kompis jag har i USA, mest förett kompispar gifter sig 1 månad före oss...vill ju inte ge dom några idéer juh Men det passar perfekt att de gifter sig så nära inpå tycker jag, det blir ju som generalrepetition för oss *S*

Haha visst är han
    Nja jag pratar bröllop med min tärna,m2b, er två arbetskamrater o min mormor. That's it.. ingen av dem vet egentligen hur det kommer att bli på bröllopet för jag hintar med olika idéer *S*

Smaaart Hehe

• Munchkin

Sen är det ju en sak och veta smådetaljer runt ikrong och en annan att få se helheten sen, så även om man berättar en hel del blir det ju nåt helt annat när det verkligen är verklighet så att säga

Svar på tråden bröllops lull lull