• bridesilly

bröllops lull lull

dom är iaf 5 inches långa så dom kan ju inte vara så små

• bridesilly

har inte alla betalat än heller?

• bridesilly

har hon fått mail då så det säkert kommit fram?

fitforfight skrev 2008-04-11 16:06:13 följande:
    Nix! väntar fortfarande på betalning ifrån sommarbrud.
  • bridesilly

Ah okej då är det bara en vi väntar på då Hoppas det går fortare för företaget än va dom sa Jag vill ha mina skopor nuuuuuu

• bridesilly

oj ja det är aldrig kul när inte internet fungerar. Man kan få lite abstinens
    sommarbrud 080802 skrev 2008-04-11 21:00:29 följande:

Hej tjejer!Har haft strul med internetbanken så har inte kunnat föra över pengarna. Är inte hemma just nu,men gick in och tittade och nu funkar den igen! Är hemma efter 22 så för över dem då. Fitforfight borde ha dem senast på måndag! Usch vad arg jag har varit!.. Bara varit strul hela tiden...både med datorn,internetbanken och nätet.. grr!!!
  • bridesilly

duktigt )
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-11 22:37:35 följande:

Mm Min m2b är en chokoholic så det passar honom perfekt.. själv så försöker jag dra ner på allting som heter godis och har lyckats hålla det nu i 4 dagar *Stolt* Inte en enda godisbit (trots att det är min andra last)
  • bridesilly

gå ned med dom i källarförrådet och lås dörren så glömmer man snabbt att man hade några

Munchkin skrev 2008-04-11 22:40:25 följande:
    Försöker med att dra ner på allt onyttigt nu så att klänningen passar när den väl ska användas...m2b gör likadant...kan väl säga att det går halvbra för min del...köpte 2 kartonger med nötcreme till bröllopet i onsdags, och tyvärr var båda kartongerna locklösa...vilket inte är bra...hade de varit förslutna hade jag kunnat låta bli dom, men nu ligger ( låg) det 160 nötcreme i en påse och bara ber om att bli uppätna...har gjort mitt bästa för att hålla mig borta...men det är nog bara 150 kvar i påsen nu *S*
  • bridesilly

nej då, vi samlar allt i källaren för att inte vår lilla lägenhet ska svämma över med bröllops saker. För att inte glömma bort något har jag allt jag köper och har till bröllopet på långa listor. dessa listor används igen dagen före bröllopet för att checka att allt är med

Munchkin skrev 2008-04-11 22:48:37 följande:
    haha Bridesilly jag gillar din idé...fast risken är väl att påsen helt glöms bort och så återfinns den lagom när vi ska ha ut julgrejjerna eller nåt sånt *S*Kärlek...Jo oftast är det ju så det är..har man väl bestämt sig att nä nu får det vara nog, så lyckas man med det mesta...jag vet, jag lyckades bli av med 25 kilo bara genom att lägga om kosten litegranna och undvika godis förutom på lördagar *S*
  • bridesilly

Jag vill ha mina skopor nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ursäkta mig en smula men jag blir otålig när jag väntar på saker jag beställer..hehehe å det är inte ens beställt än, hur ska detta gå

• bridesilly

samtidigt som man ber en bön om att det inte ska fastna i tullen hahaha

Munchkin skrev 2008-04-11 23:09:56 följande:
    Jag vet hur det känns jag är likadan *S* Finns det nåt jobbigare än att vänta på saker man har beställt?
Svar på tråden bröllops lull lull