• bridesilly

bröllops lull lull

Hur går det med vår planering? trodde jag kunde kolla statusen men det funkade ju inte ...man är ju tvugen att logga in hehehe och det kan ju bara fitforfight.

• bridesilly

ja ska bli roligt när dom kommer sen. hur gick det med gojane?
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-23 10:19:19 följande:

Undrar med Jag sa igår.. Hoppas nu att sakerna inte dröjer allt för länge *är sååå nyfiken*
  • bridesilly

försökte med det men kunde inte hitta din emailadress

fitforfight skrev 2008-04-23 11:26:41 följande:
    SKU Item Name Ordered Status MB-05 wedding painted daisy (min. of 24) 24 Ordered processing FC-4836 candy scoop in gift box 25 Ordered processing Här e statusen , det enda man behöver för att kolla är ordernr och min mailadress och den har ni ju så hjälp mig att hålla koll.
  • bridesilly

Hehe hur otålig kan man bli, sitter redan och hoppas på att orderna ska vara färdig snart

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-24 20:39:45 följande:

Bridesilly men nu är det inte sååå lång tid kvar ca halva tiden
    sant sant, sen har man sitt paket innan man hunnit fundera. Har så mycket lösa trådar här och där med festprogram och tids scheman så jag glömmer bort tiden ibland
  • bridesilly

Nej ja försöker göra så mycket som möjligt nu för att undvika bli en bridezilla som bara har ont i magen av att saker och ting inte blir gjorda i tid senare

• bridesilly

dumdidumdidummmmmm...undra hur lång tid det tar..sjunger en sång medans vi väntar på vår order hahahahhaha

• bridesilly

munchkin

njasso tar han det lite manjana? du får stressa på honom lite jag verkar ha tur att få en karl som får tummen ur då och då och faktiskt gör det jag ber om

• bridesilly

oooj dom klackarna hade jag nog brutit benen med

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-26 23:35:59 följande:

Whiieee mina skor är på vääääg hehe Min älskade m2b beställde dem precis *S* Bridesilly hur lång tid tog det på ett ungefär innan man får dem?? *hoppar o studsar*
    en vecka sen hade jag mina fina klänningar hemma
Svar på tråden bröllops lull lull