• bridesilly

bröllops lull lull

Kul Dom är säkert jättefina dom där mintaskarna

• bridesilly

Japp vi ska också ha samarin Kommer finnas en nödkorg på toaletten med samarin, plåster, alvedon, näsdukar, tamponger och bindor typ. Sånt som man inte tänker på att ta med sig själv men som kan vara behövligt ibland

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 22:30:34 följande:

Bridesilly det tror jag med. De var ju super söta på bilden Så jag är nöjd.. Enda jag oroar mig för är om jag skulle tagit blåa askar istället *S*
    Nej jag tror det blir finare med vit bakgrund och blå blomma, det var väl det du valde?
  • bridesilly

Kanske en onödig detalj i mångas ögon med toalettkorgar men säkert en uppskattad sak av den som har halsbränna eller ont i huvudet. Javisst ja, små engångsmuggar kommer finnas i korgarna också

• bridesilly

Japp jag gillar detaljer, har alltid gjort så varför ska inte det synas på vårt bröllop också

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 22:42:18 följande:

bridesilly vi tänkte på det med men eftersom vi vet riktigt hur det ser ut på toaletterna där än så blir det antagligen att vi har de på borden Jag har köpt ett spaset någonstans där man fick med en söt liten korg. Så den kommer vi att använda om det nu blir att vi kan det Ja det blev vita med blå blomma Ja jag tror det med men eftersom bröllopstemat är blått så är jag liiite så... men det är nog bara nerverna som spökar för man inte vet hur de kommer att se ut *Skrattar* Jag kommer att sätta ett blått band runt om den och stansa ut ett hjärta på placeringskortet och sätta fast på mintaskarna. På så sätt så är det ingen som vet hur det kommer att se ut hihi..kan slänga upp en bild imorgon på hur det kommer att se ut (hittade en Ozon mint ask som jag testade på)
    Ja visa gärna bilder, det är alltid kul att se andras detaljer.
  • bridesilly

Föresten, hoppas ni har bilder på ert godisbord sen när bröllopet är över. Kul att se resultatet sen

• bridesilly

Det sägs ju faktiskt att bröllopet ska spegla oss som brudpar och vi gillar (och speciellt jag) att frossa i detaljer. Allt måste kännas rätt och det gör det ju när jag fått bestämma alla dekorationer och detaljer tillsammans med min blivande. OCH då är en sak som skopor till godiset ett absolut måste

• bridesilly

Haha en bridezilla

Ja vi avslöjar inte några detaljer för någon alls varesig det gäller dukning eller klädsel. Det är inte deras rätt och fel som gäller utan vårat

• bridesilly

Ja det är väll väl när dom tycker det är roligt men annars kan man dock få höra hur ANDRA vill ha SIN ide om det perfekta bröllopet ska vara. Men det struntar jag i för det är jag och min m2b som ska få våran drömdag inte mina eller hans släktingar.

Svar på tråden bröllops lull lull