bröllops lull lull
Kul Dom är säkert jättefina dom där mintaskarna
Kul Dom är säkert jättefina dom där mintaskarna
Japp vi ska också ha samarin Kommer finnas en nödkorg på toaletten med samarin, plåster, alvedon, näsdukar, tamponger och bindor typ. Sånt som man inte tänker på att ta med sig själv men som kan vara behövligt ibland
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 22:30:34 följande:
Kanske en onödig detalj i mångas ögon med toalettkorgar men säkert en uppskattad sak av den som har halsbränna eller ont i huvudet. Javisst ja, små engångsmuggar kommer finnas i korgarna också
Japp jag gillar detaljer, har alltid gjort så varför ska inte det synas på vårt bröllop också
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-28 22:42:18 följande:
Föresten, hoppas ni har bilder på ert godisbord sen när bröllopet är över. Kul att se resultatet sen
Det sägs ju faktiskt att bröllopet ska spegla oss som brudpar och vi gillar (och speciellt jag) att frossa i detaljer. Allt måste kännas rätt och det gör det ju när jag fått bestämma alla dekorationer och detaljer tillsammans med min blivande. OCH då är en sak som skopor till godiset ett absolut måste
Haha en bridezilla
Ja vi avslöjar inte några detaljer för någon alls varesig det gäller dukning eller klädsel. Det är inte deras rätt och fel som gäller utan vårat
Ja det är väll väl när dom tycker det är roligt men annars kan man dock få höra hur ANDRA vill ha SIN ide om det perfekta bröllopet ska vara. Men det struntar jag i för det är jag och min m2b som ska få våran drömdag inte mina eller hans släktingar.