• bridesilly

bröllops lull lull

Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull

• Svar på tråden bröllops lull lull
  • Kärlek ger näring åt själen

Bridesilly Det blir dom säkert Vi försökte hitta här i Sverige och då fick vi reda på att man var tvungen att köpa MINST 300(!!) st.. Och vi mena på vad ska vi med såå många till.

Så det blir de säkert. Kommer att spara två askar ivarje fall Som vi behåller själva. Eftersom vi blir så få så lär det bli över med

• fitforfight

jag har inte utvecklat mina mediala krafter ännu

jag ska se om jag kan få med både son och paket på cykeln till poststället imorgon annars blir det på torsdag. Ska å träna imorgon direkt när sambon kommer hem .

Munchkin skrev 2008-05-06 22:33:37 följande:
    Mäh vilka krav du har då, vi som trodde du var synsk *S* Stoppar en adress i din inkorg på en gång
  • xxs

Någon här som har koll på vart man kan beställa bröllopsgodis typ?

Amen Fitforfight hehe
    Ingen fara för min del Jag är bara såååååå nyfiken på hur mina askar ser ut hihihihihi *märks det att jag är otålig?*

• fitforfight

dom ser precis ut som på bilden!! jag ska posta dom idag för sambon e hemma å e sjuk så han passar sonen.
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-06 23:04:52 följande:

Amen Fitforfight hehe Ingen fara för min del Jag är bara såååååå nyfiken på hur mina askar ser ut hihihihihi *märks det att jag är otålig?*

Aha va kul hihi ahh Då får vi dem snart *längtar* Det känns nästan värre nu när man VET att de är i Sverige Hehe

Hoppas att din sambo blir bra snart Fitforfight

• fitforfight

Nu e dom postade !!!

jag blev så sur när jag va där för jag skulle hämta ett annat paket som kom idag ,men hela systemet låg nere så jag fick inte ut det!! grrr!

Argh sådant är såå irriterande

• Munchkin

Åh vad irriterande fitforfight, hela dan blir jus om förstörd när man gått och sett fram emot att få hämta nåt kul på posten och så får man inte det

whiieee mina mints har kommit!!! :-d såååå fina de är :-d hihi
    tack fitforfight!!!! :-d

Svar på tråden bröllops lull lull