Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Välkommen, Sockerbollen .

Pearldrop, det låter skitsnyggt. I like! Och det är ju inte fel om du kan få den sydd billigt och ngn som har kul ideér. Våga vägra vara en i mängden .

Igår beställde jag min ring. Så kul! Den med 2 stenar i galleriet fast silkesmatt. Och sambons mamma propsar på att få betala hans kläder oavsett vad han vill ha på sig (men det verkar vara kostym som gäller). Dom är för snälla alltså.

Ska köpa ny bil också. Imorgon får vi vår Passat såld, så nu ska jag leta upp en någorlunda fräsch VW Polo eller liknande storlek som jag kan tuta omkring i . Säg gärna till om ni har en i handväskan .

• GME76   080802

Ja, eller hur .

Den svarta var snygg, men kanske lite för mkt värdshussköka haha. Den röda var skitsnygg och lite mer "fin". Tycker jag alltså.

• GME76   080802

Du vet, man måste ju tänka på klimathotet .
    Nä, men en bra o billig pendlarbil men som ändå håller får Stockholmsresor då o då.

• GME76   080802

GME sparkar dig gärna i arslet. Vi kan väl ta det på min lunch i veckan. Jobbar alla dar utom torsdag.

• GME76   080802

Jag jobbar med ekonomi, adm och en massa annat .

• GME76   080802

Och då ska jag skryta med att jag sett den live idag. Och den är skitsnygg, Nightie !!

Välkommen Smalin och välkommen tillbaka Eveluscious !

• GME76   080802

Vi hade bokat Linda Klemner men kände att det var mer pengar än vad det ger i nytta så vi avbokade faktiskt och min bästa kompis kommer fota istället (hon skulle ändå fota hela dagen och under festen, på eget initiativ).

Så, tyvärr, inga tips där .

• GME76   080802

Jeezuz vilken vecka detta har varit, är helt slut. Tjejen fick vattkoppor i onsdags så de senaste 2 nätterna har inte varit roliga. Har knappt sovit alls. Idag har jag jobbat, haft 2-årskalas för lillkillen, inte hunnit med ngn bröllopsplanering med toastmastrarna alls fast vi tänkt det och sen Eurovision (som var helt värdelös som vanligt, men Norge var bra).
    Är helt komplett sönderstressad så nu är det rekreation som gäller. Ska börja med att snart gå o lägga mig. Fy vad megagnälliga barn tar på krafterna. Tur att vi har en massa nya leksaker för dem nu .

• GME76   080802

Jag har tur, min kompis är frisör och fixar gärna min frisyr .

• GME76   080802

Presentkort på Ikea eller ngt sådant kanske är uppskattat .

nujädrar skrev 2008-05-28 12:53:18 följande:
    Hej!Jag har ju ingen lust att jobba...jag vill ju bara bröllopsplanera dygnet runt! :)Snitte: Gud vad bra med byggnadsställningarna!! Vi ska vara i hembygdsgården på kvällen - ni också va?Vi ska ha våran kompis som fotograf, hon har fotat för bröllopstidning förut och hon skulle få låna "proffs-grejer" som hon sa! Känns ju toppen! Någon som har tips på vad man kan ge henne som tack-gåva?
Svar på tråden Karlstadbrudar!!