Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Vilka roliga möhippor ni verkar haft .

• GME76   080802

Ngn brud här som kan tänka sig en bussresa till Tyskland snart. Har till slut bestämt mig för att åka dit och köpa spriten .
    Vi kommer spara några tusen på det.

• GME76   080802

Nä, har hört det förut men tyckt det låter öken att åka buss så länge men va fasen. Man sparar ju flera tusen så det är värt det. Oach A vägrar . Men jag åker med en tjejkompis så det blir kul (och barnledig, så det blir rena semestern ).

Jag har jättekul i lördags, kul att träffa dig också .

nujädrar skrev 2008-06-09 21:40:32 följande:
    Hej alla glada!Vilka roliga hippor! Undrar om/när jag blir hippad...jag som är sådan planeringsmänniska - tycker inte om att INTE ha koll.. :)GME: Jag skickar gubben till tyskland...usch för att sitta på bussen dit...inte min grej riktigt...men helt klart spar man ju lite pengar på att handla hem lite sånt! Fick du idén från helgen? :)
  • GME76   080802

Ja fy tusan va mygg det var. Don't likem.

• GME76   080802

Men snitte för f-n. Jag åker fre 27/6 med buss. Det tar 1 dygn och vi kan prata bröllop, äta godis och sova .
    Kolla www.kolabussen.se scrolla ner och där finns Tysklands-länken.

• GME76   080802

ollesmamma:
    Fy va tråkigt. Såna hang-ups vill man inte råka ut för så nära bröllopet. Hoppas det ordnar sig.

• GME76   080802

ollesmamma:
    Fy va tråkigt. Såna hang-ups vill man inte råka ut för så nära bröllopet. Hoppas det ordnar sig.

• GME76   080802

eveluscious :
    Har tyvärr dålig koll på såna platser. Buffén låter god .
    Hammarö-fyren är ett fint område men är nog inte så nära kyrka.

Har fått en del gjort senaste dagarna. Köpt skor, plastmuggar till baren (a lot of plastmuggar ), hämtat ut vigselringen, bestämt mig för att skicka tillbaka den och få 2 stenar till isatta. Vill ha lite mer bling plus att jag inte kommer störa mig när den snurrar lite för stenarna kommer synas snyggt ändå. Fixat tid till sambons ring för gravyr och putsning. Nu måste jag ta tag i bordsplaceringen. Tiden kommer rusa nu under sommaren. Fre 27/6 åker jag och en kompis till Tyskland med buss och köper alkoholen. Blir en kul tripp .

Hur går det för er andra?

• GME76   080802

Glömde att imorrn ska jag träffa frisörkompisen och provsminka och kolla frilla och måndag morgon ska jag prova klänningen. Iiiihhh va spännande. Undrar om hon kommit nånvart med den?

• GME76   080802

Åh vad synd Snitte. Var det Kölabussen du kollade? Jag och en kompis åker på fredag.

Svar på tråden Karlstadbrudar!!