• Mirri

Karlstadbrudar!!

Pearl: Kul med lite ink! ÄLSKAR tatueringar men som Snitte, skulle inte ha själv... Vanja inne i stan syr ju också. Hon är fantastskt duktig men tar ganska bra betalt.

Night: Din tattuering låter också jätte fin! Nu blir jag supernyfiken!

Här rullar det på annars men jag blir tokig på de saker jag inte kan kontrollera! M2b skulle ha kollat musik och ljudanläggning med en kompis för jätte länge sedan men det blir aldrid av. Jag tänker att vi kommer stå där utan musik i slutändan! I övrigt så är det mycket jobb och sånt så jag blir lite frustrerad. Vill helst vara ledig nu och ta tag i allt som måste göras. Hmmm, jag får väl ge mig till tåls

• Mirri

Night: Jätte fin!! Ska du ha den så att trädet går ned på foten sådär också för det var grymt snyggt Alltid när jag ser snyggt gjorda tattueringar blir jag såååå sugen på en själv men jag vet ju att jag skulle tröttna...

Nujädrar: Ja visst har vädret varit heltokigt!? Jag tänkte också på alla stackare som hoppats på vacker majväder och som fick snöstorm istället! Fy, stackare Kul att ni ska ha Micke som präst. Jag har jobbat med honom och gillar honom skarp. Hsan är jätte bra, har glimten i ögat och är inte sådär dödsallvarliga spom endel präster kan va

Snart så: Ny här? Eller har jag bara missat dig? Kul att ha dig här i alla fall Välkommen!

Sockerbollen: Det samma till dig! Välkommen Härligt med höstbröllop! Det är lite kul eftersom de flesta av oss ska ha sommarbröllop Kul att du hittat klänning och skor. Alltid skönt att få¨pricka av saker på listan. Vart gifter ni er?

Pearl: Billigt är bra Men vad häftigt om du kunde få uppsytt av någon som sytt teaterkläder! Västanå har ju såååå snygga scenkläder!

• Mirri

Ojoj vad mycket ni skriver. Jag får ta detta i omgångar

GME: Jag har faktiskt en liten bil i handväskan! Men det är visserligen bara en leksaksbil från barnlägret jag jobbat på i helgen... Kanske lite väl liten och kompakt men den drar ju ingen bensin och man måste ju faktiskt tänka på miljön

Pearl: Äh vaddå! Den svarta var ju grym! Skit tuff! Jag röstar på den alla gånger Passar till alla tatueringar också

Night: Ja visst är det trögt när jobbet hopar sig! Men kul också när man väl tar tag i saker... JObbar ni på samma jobb du och GME? Kul i så fall, att få lite pepp även utanför BT Jag blir alltid lite orolig att folk ska tröttna på mig om jag snackar bröllop så jag försöker att inte göra det för mycket. Då är det tur att ni finns

• Mirri

Night: Aaah avundsjuk! Fast inte på 3h av smärta förstås

Sockerbollen: Grövelsjön är ju underbart! Men Värmland är ju förstås ännu vackrare... nej nej, jag är inte subjektiv... hur kan du tro det

• Mirri

Pearl: Haha! Jag tror du skulle passa i vår alternativa tråd Har du tittat in där? Där finns flera som ska ha annorlunda klänningar men inte så många som försöker pussla ihop sin stil med det klassiska. De kör sin grej bara helt enkelt. Ett härligt gäng

• Mirri

Pearl: Jo, det är flera som är riktigt alternativa men det är många av oss som bara helt enkelt gör vår egen grej. Det kanske inte blir så konstiga grejer men inte särskilt mainstream heller

• Mirri

Night: Hur gick det!? Lättare än att föda barn ? Snygg vart den i alla fall tatueringen

Evelucious: Finns alltid plats för dig i tråden Skönt att allt är back on track.

Smalin: Kul att du kom hit Det är som sagt en trevlig tråd. Känn dig som hemma

Sockerbollen: Är bilderna du försöker lägga upp i rätt format?

• Mirri

Evelucious: Tur att vi fanns kvar då !

Min svärmor och svåger var här härom kvällen. Ibland tror jag hon planerar detta bröllop mer än jag! Hon hade sett ut OCH köpt näbbkläder och ville bara kolla med oss att det var ok. Hon hade varit i kontakt med cateraren (som hon känner) och insisterade på att vi alla skulle träffas och prata. Visst måste vi träffa vår caterare men jag vet inte riktigt om svärmor behöver vara med. Hon kommer backa upp med lite grejer men vi utgår ju från vad cateraren kan fixa! Min kära svärmor hade till och med hittat ett litet brudpar att ha på den glutenfria tårtan. Vi ska inte ens ha något brudpar på den riktiga tårtan! *suck* Jag tycker om henne men ibland är hon lite mycket...

• Mirri

Pearl: Har du kollat annonserna i VF eller NWT? De brukar ju ofta ha små notiser om kattungar.

• Mirri

Night: Åååååh vad gott det låter! Nu blev jag hungrig. Hos oss blir det grillat och tårta för att fira lillebrorsan som fyllde år i veckan. Håller med Snitte, hjälp vad mysigt med dop men det är klart det kräver lite planering.

Jag är hemma hos mina föräldrar denna helgen. Huvudsyftet är att träffa sömmerskan som ska sy min klänning. Det är lite pirrigt faktiskt. Sist fick hon avboka för hon blev sjuk så vi får se hur det går imorgon men jag ska passa på att fira mamma på mors dag också.

Svar på tråden Karlstadbrudar!!