• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pärlplattan II

Åhhh - det här är en så bra tråd!! Jag blir alldeles glad av att titta in här.. Ni fattar inte! Idag är en dålig dag (första egentligen sen jag kom hem) när jag vaknar med ångesten gnagande, över allting (motion,vikt,pengar,inbjudningar,väder,orkeslöshet,alltalltallat). Så kommer man in här och allt ångar på i samma stil som vanligt, då blir jag alldeles glad!!! Jag ska lägga in tråden bland mina andra mediciner. Det blir perfekt!

Anne - Fränt med Elvis! Å väldans bra pris!

• AnneiLund

Så härligt att vi funkar som balsam för själen!!!
    det tycker jag också ibland att BT är, om man har en mindre bra dag...VIPS in här och så blir det bättre!!!!

Ja bra pris, eller hur?

Sköt om er alla nu

Nu åker jag till Båstad över helgen!!!

Buss och Kran

Pärlplattan II skrev 2008-04-30 13:38:55 följande:

Åhhh - det här är en så bra tråd!! Jag blir alldeles glad av att titta in här.. Ni fattar inte! Idag är en dålig dag (första egentligen sen jag kom hem) när jag vaknar med ångesten gnagande, över allting (motion,vikt,pengar,inbjudningar,vä der,orkeslöshet,alltalltallat). Så kommer man in här och allt ångar på i samma stil som vanligt, då blir jag alldeles glad!!! Jag ska lägga in tråden bland mina andra mediciner. Det blir perfekt!Anne - Fränt med Elvis! Å väldans bra pris!
  • Pumpkin
    Pärlplattan: Visst är det härligt? Rena terapin

Anne: Ha det så mysigt bland lyxlirarna
  • Pumpkin

Så hemsk jag är! Min älskling ställer upp och anstränger sig, försöker med sexiga sms och allt, och jag bara känner mig pressad. Det är nu uppenbart att det är mig det är fel på, typ en låsning i mitt huvud eller nåt. Känner mig verkligen jättedålig Gråter

• Fröken Planera

Anne! Ha en skön helg!!!

Pumpkin.. Jag vet inte om jag tycker att det verkar vara nåt fel på dig.. Du verkar ju riktigt trevlig ju..=)
    Men det verkar helt klart vara nåt som trycker. Men jag tror inte att det är nåt världsproblem egentligen.. Sånt där går ju i vågor..
    Ha en skön helg Tjejer.. Nu ska jag åka hem och försöka få igång datorn..

• Pumpkin

En mäktig våg i så fall som hållt i sig i 1,5 år

Men tack för uppmuntran...

Ha det gott i helgen.

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

lider med dig... Vet inte vad jag ska säga... men snälla du försök slappna av!! Lasse verkar ju inte alls tycka att det är hemskt eller jobbigt när det går lång tid mellan gångerna. Hade ju varit värre om du haft en sambo som var vrålkåt jämt och ville konstant och du kände dig MEGApressad konstant och fick pikar o sura kommentarer.

Urk...

Låt dig själv vara som du är! Även om du tidigare varit annorlunda!

*kramar om*

• Anja 19 juli 2008

Anne

det där pratade vi ju om... Åh vad jag skulle vilja göra det för Daniel.

Du vet ju hur han är med Elvis. Han har ju ALLT som rör Elvis, hans enda och stora idol. Han dyrkar honom

Vad tror du att det skulle kosta om han nu inte kan köra via bröderna berggrenssons anläggning?

Tror du att dom hade tillåtit det?

Shit vad jag skulle vilja ge en sån rolig sak till Daniel. ALLA hade asgarvat, verkligen för alla känner ju till hans enorma passion lixom.

KÄnner exakt som du att jag vill ha en sån dunderfest som INGEN nånsin glömmer och som det talas om i LÅNGA tider.

• Pumpkin

Tack Anja, men jag känner mig verkligen som ett UFO. Och jag VILL ju ha sex, egentligen, men är liksom blockad verkar det som. Jätteskumt ju, förstår inte hur vi kunnat hamna här, eller jag snarare.

• Anja 19 juli 2008

Men du...

kanske behöver du prata med någon om det. Är ju hemskt när man blockerar sig, för man hittar ju inte ut själv och fattar ofta inte varför. Men du tror inte det ha något att göra med det som du har berättat för oss här inne om den där killen som var på dig när du var yngre

Man vet verkligen aldrig hur och var och vilka saker hjärnan lagrar och har svårt för att bearbeta. En sån ska sätter sig troligtvis NÅGONSTANS och visar sig direkt eller långt senare.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.