• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

bellanote

så duktig du är... jag har heller inget liv utanför hemmet och datorn hehe

Englali

försök försök försök att inte tänka på pengarna. Ni har ju för sjutton jobb och inkomster båda två! Hyfsade sådana oxå vad jag har förstått. Då är det ingen match alls att fixa ett sånt lån som ni har! Ta det lugnt!

Om alla andra klarar det så tror jag att ni oxå gör det, eller hur

• Anja 19 juli 2008

Englali

skönt att höra att någon fattar hur man är funtad. Känner mig så patetisk men det där med toppen gör mig fortf helt vansinnig så fort jag tänker på det, för att inte tala om alla andra jä..la kläder som var med i samma maskin o som blev krympta, tappade färg, form etc. Flera av barnens finaste kläder och ALLA mina fintrosor (eller vad man ska kalla det) och så två andra av mina favorittröjor. Så jag är faktiskt så rasande arg just nu.

• Englali

Jag känner igen mig... jobb, hemma, datorn... så ser mina dagar ut.

Anja: Jo jag vet, men jag kan inte låta bli. Ska jag leva med den här klumpen i magen?? Gulp!!
    Sen har vi ju ett annat lån också... men jag har gjort en budget här ikväll och med alla lån, drift och räkningar (har räknat ihop alla räkningar vi har på ett år och delat på 12 plus lagt på lite extra både där och i driften) så blir det ca 17000 i månaden allt som allt. (i detta är även den nya bilen plus bensinen)
    Och ja, vi tjänar ok ihop... (ut ihop denna månaden 34500) men iaf, sen då... om jag ska vara mammaledig??

• Englali

Anja det är skittråkigt när det blir så! Behöver jag säga att mina darling aldrig tvättar här hemma...

Men det är så, ibland behövs det bara små, små saker för att bägaren ska rinna över. Jag är SÅÅÅ extremt lika dan. Kan tända till (ilska alltså, inget annat) på allt och ingenting bara för att jag haft en kass dag... så fungerar man som männsika!
    Även om man, när man får lite distans till det, känner sig rätt överreagerande... så är det fullt normalt

• Anja 19 juli 2008

Mmm det är bara det att jag lever med en man som har NOLL tolerans för sånt, så han är så jä..la arg och sur på mig just nu! Önskar man kunde få tröst NÅGON GÅNG, istället för att bara få ovett.

JAG måste ju oxå få flippa ut någongång. han gör det ju allt som oftast!

• Anja 19 juli 2008

Grrrrrrrrrrrrrr...

förlåt, var tvungen att kräka av mig

Han klappade förvisso om mig innan, men sen blev han sur igen för att jag fortsatte tjuta

• Englali

Vi kvinnor ÄR sådana, that´s life.... det borde han ha upptäckt vid det här laget, allt vi gör kan inte förklaras eller förstås, spec. inte alla gånger vi tjuter
    Du får kräka av dig!

• Bellanote

anja är din blivande likadan??

min är sån att är han sur ja då får jag finna mig i det, men blir jag sur ja då blir han sur för jag är sur. så det är som att man måste gå omkring gald hela tiden bara för att slippa en sur mupp hemma.

englali de pengarna som ni lägger ut på huset varje månad kommer ni ju få tebax sen men på en lägenhet ska ni punga ut med ett ex antal tusen varjke månad som ni aldrig ser röken av sen.. om du fattar vad jag menar.

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

japp min m2b är oxå sån. Noll förståelse/tolerans för att JAG är sur, arg eller otrevlig men han kan bete sig hur som helst, det har ingen rätt att ha åsikter om. Visst är det underligt!!??

• Anja 19 juli 2008

Han fnös något om hysteriska kvinnor och hur han hade lust att gå hemifrån när jag beter mig som en jä..la idiot

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.