• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Nej, inte helt otippat.

Men här gillar vi ju blått... alla olika nyanser. Har alltid älskat blått!! Men blått var väl inte otippat för min del direkt..

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-01 23:10:55 följande:

Creme är ingen kall färg hehe
    Jag vet.... fast vi jobbar faktiskt med färger som exempelvis heter "kall guld"... få ihop den kombinationen ni!
    Så det beror lite på vad man sätter till så kan man få olika färger att framträda på annat sätt... så med allt det andra kalla framstår en cremefärgad oftast inte fullt så varm.
  • KKC

anja; äh, jag vet inte men antar att det är en "fastsydd underkjol" och sedan chiffongen utanpå men att jag ändå har en extra tyll underkjol för att få lite mer vidd?? eller?

• Anja 19 juli 2008

Mmm jag vet inte, chiffong är ju tunt och följsamt om jag fattat rätt? eller?

Isåfall tror jag inte att en klänning i enbart chiffong i kjolen lämpar sig för en underkjol i tyll eller underkjol överhuvudtaget då jag tror att den kommer synas för tydligt, varje litet veck osv...

Tänker mer att den kjol du vill ha bör vara i ett liiite kraftigare tyg än chiffong. Men jag har ingen aning!!??

Gå in m bilderna t en sömmerska och fråga vet ja

• Anja 19 juli 2008

Englali

nä, det var INTE otippat *asg* och kall guld, hmmm

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-01 23:19:58 följande:

Englalinä, det var INTE otippat *asg* och kall guld, hmmm
    Jag vet, men den blir sååå snygg i blonda hår. Ritkigt läckert om man använder den rätt!

Nu ska jag sova... A står här o trampar otåligt bredvid mig...

Natti natti!
  • KKC

nu ska jag oxå sova...

får väl se vad de säger, tänkte börja maila med dem imorn... får betona att draperingen är viktig att den ser exakt lika dan ut så borde det funka...

sov gott!!

• Anja 19 juli 2008

natti natti båda två... antar att även jag borde gå o lägga mig. Har ju trots allt bara sovit en enda timme inatt och jobbat 10 timmar idag!

• Anja 19 juli 2008

jag är en råmes jag erkänner men denna låten tycker jag om, haha... den är sååå mysig! Här hade hon såååå fin mage, innan hon tränade sönder den, så den blev sådär läskig och hård och okvinnlig.

såååå fin!!!

• Snitte- 5/7-2008

hej tjejer!

Englalai: åh tur du hann säga upp den igår så ni tjänade en månad
    Det kommer inte vara några som helst problem om ni får ut 34.000 i månaden att få ett bra huslån, andas... ni kommer klara er fint när du ska vara mamma ledig också!

KKC: Nämen ooo jättefin klänning! Gillade strarkt näbbklänningen också!, jätte söt! vilken sida är det du beställt ifrån?

Anja: Styrkekramar till dig!! usch vad jobbigt när man bara har skitdagar och vill gråta och gråta hela dagen, då kan verkligen en topp kännas som en STTOOOR sak! hälsa Daniel att du nu får gå ut och köpa en annan top som är minst lika snygg och med likabra passform snart

Jar har sytt färdigt på tärnklänningarna, kommit rätt långt på min egen festklänning och pluggat med syrran hela kvällen + att jag har haft en 8 timmars arbetsdag ( mitt jobb vet inte vad röda dagar är) nu sitter jag och skriver på en bokrecension åt min syster... någon som läst " Martha" av Doris Lessing och vill berätta vad ni tyckte

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.